زمانی: دربی را حتما می‌بریم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حسن زمانی درمورد نتیجه استقلال برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: بهتر از این نمی‌شد نتیجه گرفت آن هم در شهرستان و من فکر می‌کنم استقلالی که در این چند بازی دیدیم در حد نام استقلال بازی می‌نماید.

بر اساس این خبر، عضو هیات مدیره استقلال درمورد دربی پایتخت گفت: با شرایطی که از تیم می‌بینم قطعا بازنده دربی نیستیم و من مطمئنم که استقلال می‌تواند نتیجه خوبی هم بگیرد و احتمال اینکه استقلال یک نتیجه خوب در دربی کسب نماید بالاست اما باید دید شرایط مسابقه به چه شکل پیش می‌رود.

زمانی تاکید کرد: هدف‌گذاری ما در آسیا صعود از این مرحله است و شما مطمئن باشید در حالی که شما از این مرحله صعود کنید برای کسب ستاره سوم می‌جنگید استقلال تیم بسیار خوبی دارد و می‌بینید که در گروه مرگ بهترین نتایج را بین تیم‌های ایرانی کسب نموده است.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول درمورد اتفاقی که برای سیدحسین حسینی افتاد و او از دربی محروم شد گفت: به نظرم داور کمی عجله کرد و در حالی که حسینی اهل وقت‌کشی نیست البته باید در قبال این جوان کاری کنیم که احساساتش تحریک نگردد و او چون خودش را مقصر نمی‌دانست از داور عصبانی شد.

وانا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false