روش شورای رقابت موجب افت کیفیت و تعطیلی کارخانه ها شده است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، احمد نعمت‌بخش دبیر انجمن خودروسازان درباره قیمت خودرو با بیان این‌که روش شورای رقابت برای فروش خودرو نتیجه نمی دهد، اظهار کرد: راهی که شورای رقابت در سال های گذشته انتخاب کرده کارساز نبوده و حاشیه های بازار خودرو را افزایش داده است. راه درست این است خودرو در حاشیه بازار فروخته شود بنابراین اگر تجربه دهه هفتاد که فروش خودرو در حاشیه بازار بود، انجام شود قیمت ها کاهش خواهد یافت و مردم به صورت عادی می توانند ثبت نام کنند.

وی با انتقاد از شورای رقابت، دلیل بی کیفیتی خودرو را شورای رقابت دانست و افزود: روش شورای رقابت موجب افت کیفیت و تعطیلی کارخانه ها شده است چراکه شورای رقابت کاری غیر از قیمت گذاری برای انحصار خودرو کاری انجام نداده است.

وی بیان کرد: اگر فروش خودرو در حاشیه بازار انجام نشود بازهم قیمت خودرو افزایش خواهد یافت. با فروش خودرو در حاشیه بازار تمام تقاضای کاذب بازار از بین می رود. پیش فروش ۲۰ هزار خودروی شرکت سایپا این هفته انجام خواهد شد و ایران خودرو نیز ۱۰ هزار خودرو تکمیل شده را این هفته تحویل خواهد داد.

رضایی رئیس انجمن قطعه‌سازان هم درباره مشکل قطعه در بازار خودرو گفت: بارها به شورای رقابت توضیح داده شد که براساس کیفیت خودرو و برای خودروهای مختلف قیمت قطعه فرق می کند.

وی افزود: بانک مرکزی اگر تورم را اعلام می کند ربطی به صنعت خاص ندارد. قطعه ساز با شناسنامه و استاندارد قطعه را تولید می کند و کیفیت قطعه کنترل می شود.

اخبار روز ایران و جهان را در جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false