روزهای سرنوشت‌ساز در انتظار شاگردان «شفر» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، وینفرد شفر پس از پذیرفتن هدایت این تیم کارش را با یک تساوی برابر تیم فولاد و یک شکست مقابل پرسپولیس آغاز کرد اما بعد از آن با چند پیروزی خوب کارش را پیگیری کرد و امید را به سلول‌ها استقلال بازگرداند تا هواداران این تیم به روزهای آینده امیدوار نمایند.

بر اساس این خبر، آبی‌پوشان پس از نتایج قابل قبول و صعود به رده چهارم جدول در نتیجه گیری افت کردند و با سه مساوی متوالی دو پله سقوط کرده و تا رده ششم جدول پایین آمدند. شفر با استقلال پس از توقف مقابل تراکتورسازی، سایپا و پدیده، حالا به ترتیب از هفته بیست و یکم تا بیست و پنجم با تیم‌های پارس جنوبی، ذوب آهن، سپیدرود، فولاد و پرسپولیس دیدار می نماید. پنج بازی سخت و حساس که به جز دیدار با سپیدرود، چهار بازی به دلیل نزدیکی امتیازات این تیم‌ها با استقلال به نوعی ۶ امتیازی است.

بازیکنان استقلال در حالی که خواهان عنوان مناسبی در جدول رده بندی هستند باید در این ۵ هفته پیروز شوند. بویژه در مقابل پارس جنوبی، ذوب آهن، فولاد و پرسپولیس که در جدول بالاتر از این تیم هستند. در واقع می‌توان گفت شفر پنج هفته سرنوشت ساز و سخت را در پیش دارد و او بهترین فرصت را دارد تا در این پنج هفته عیار واقعی خود را بروز دهد.

به گزارش جامعه خبر، شاگردان شفر در پایان هفته بیستم لیگ برتر با ۲۹ امتیاز پس از پرسپولیس، پارس جنوبی جم، فولاد، ذوب آهن و سایپا در رده ششم قرار دارند.  

جهان نیوز

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false