روایت «خرازی» از کمک ایران به کشورهای اروپایی در مبارزه با تروریسم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید کمال خرازی که به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع تعدادی از سفیران کشورهایی اروپایی، قاره آمریکا و نمایندگان تعدادی از سازمان های بین المللی فعال در ایران سخنرانی می کرد، سخنان زیر را مطرح کرد:

* کمتر کشوری در جهان توانسته است بدون اتکا به خارج، امنیت خود را تامین کند، ایران از مستقل ترین کشورهای جهان است که به این توانمندی دست یافته است، زیرا بر قدرت مردم خود متکی است.

* ما نه تنها خود را موظف به تامین و حفظ امنیت خود می دانیم، بلکه خود را موظف به کمک به امنیت دیگر کشورها نیز می دانیم.به همین خاطر به دعوت کشورهای عراق و سوریه به کمک آنها شتافتیم تا بتوانند با سیل تروریسم مقابله کنند.

* طبیعتا اگر در سوریه و عراق نمی جنگیدیم، اکنون درون مرزهای خودمان باید با تروریست ها مقابله می کردیم، تصور کرده اید که اگر ایران به جنگ داعش نمی رفت، این گروه تروریستی چه موقعیتی در منطقه داشت؟ تصور کرده اید که اگر ایران به جنگ با تروریسم نمی پرداخت تروریست ها چه کارهایی در کشورهای دیگر از جمله اروپا می کردند؟

* ایدئولوژی خطرناک و انحرافی داعش توانسته است نیروهای زیادی را از اروپا و آسیا جذب کند که برای آن کشورها خطرناک خواهند بود،  آنچه ایران انجام داد، نه تنها به نفع خود و منطقه بود، بلکه به نفع اروپایی ها و دیگر کشورهای جهان بود.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false