رزرو بهترین هتل های مشهد در سایت رهی نو - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

*به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر هتل قصر طلایی مشهد هتلی ۵ ستاره و از هتل های لوکس مشهد است که در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از حرم امام رضا (ع) واقع شده‌است. هتل قصر طلایی دارای ۲۰ طبقه و واحدهای اقامتی متنوع در تیپ‌های امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، دبل و سینگل است که از دکوراسیون متنوع و طراحی زیبایی برخوردار است.

خدمات رفاهی مناسب، دسترسی آسان به مکان های دیدنی مشهد به همراه رستوران‌هایی با غذاهای متنوع ایرانی و بین‌المللی هتل قصر طلایی را به یکی از بهترین هتل های مشهد تبدیل کرده‌است. 

*هتل مجلل درویشی مشهد
هتل درویشی یکی دیگر از هتل های مشهد نزدیک حرم است که در فاصله ۲ کیلومتری از حرم واقع شده‌است. هتل مجلل درویشی هتلی ۵ ستاره و از لوکس ترین هتل های مشهد است که برخی از اتاق‌های آن مجهز به پنت هاوس و سونای خشک است. خدمات تفریحی و امکانات رفاهی هتل درویش آن را از دیگر هتل های مشهد متمایز کرده‌است.

مجموعه آبی و ورزشی هتل اولین مجموعه آبی در میان هتل های مشهد است که خدماتی مانند سونای خشک و بخار، حمام ترکی، دوش‌های اختصاصی ماساژ و جکوزی ارائه می‌دهد.‍ رستوران‌های هتل درویشی انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در منوی خود دارند و فضای دلنشین و دکوراسیون زیبا لحظاتی آرام و به یاد ماندنی را برای میهمانان هتل فراهم می‌آورد.

*هتل اترک مشهد
هتل اترک مشهد به عنوان اولین هتل ۴ ستاره مشهد شروع به کار کرد که در فاصله ۳۰۰ متری از حرم امام رضا قرار دارد. پارکینگ، تاکسی سرویس، اتاق کنفرانس، رستوران مجلل، کافی شاپ مدرن، چای خانه سنتی، رستوران فضای باز با دید مستقیم از حرم مطهر امام رضا (ع) از امکانات خوب این هتل است که می‌تواند انتخاب مناسبی برای برگزاری همایش‌ها و جلسات اداری باشد. برای رزرو هتل اترک می‌توانید به هتل در میدان بیت المقدس مراجعه کنید یا از طریق رزرو آنلاین هتل در سایت رهی نو نسبت به انتخاب اتاق مناسب خود اقدام نمایید.

هتل آفتاب شرق مشهد
هتل آفتاب شرق مشهد هتلی دو ستاره و از هتل های مشهد با قیمت مناسب است. این هتل در میدان بیت‌المقدس واقع شده و از امکانات خوبی برخوردار است. کارکنان هتل به زبان‌های عربی و انگلیسی مسلط بوده و رستوران و کافی شاپ هتل به بهترین نحو پذیرای میهمانان می‌باشند. 

*هتل آفریقا مشهد
هتل آفریقا هتلی دو ستاره در مرکز شهر مشهد است و فاصله کمی با بازار امام رضا دارد. همچنین این هتل دارای سرویس رایگان به حرم امام رضا در چندین نوبت است و با پرسنل مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان و زائران گرامی می‌باشد.

*هتل همتا مشهد
هتل آپارتمان همتا یکی از هتل های مشهد با قیمت مناسب است که در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده و با یک پیاده‌روی ۵ دقیقه‌ای می‌توان به حرم رسید.

*هتل نگارستان مشهد
هتل آپارتمان نگارستان از هتل های تازه تاسیس مشهد است که در میدان سعدی واقع شده‌است. این هتل نیز از هتل های نزدیک حرم است و با یک پیاده روی کم می‌توان به حرم رسید. از امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس و پارکینگ اشاره کرد. هتل نگارستان مشهد دارای فضای اقامتی متنوع و پرسنلی مجرب است که به بهترین نحو پذیرای مسافرین محترم می‌باشد.

 

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false