رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران منصوب شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، صبح امروز ۲۶ مهرماه مراسم معارفه دکتر صدر الدین علیپور رئیس مرکز مدیریت محیط زیست با حضور مهندس یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران برگزار شد و از خدمات دکتر محمد مهدی گلمکانی رئیس سابق این مرکز تقدیر به عمل آمد.

در این نشست مهندس یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به اینکه محیط زیست بدون جاری شدن در اجتماع فاقد اهمیت خواهد بود، گفت: باید از فعالیت های شعار گونه گذر کنیم  و با عمل تاثیر خود را بر ارتقاء سطح محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی شهروندان بگذاریم

وی در ادامه از زحمات دکتر گلمکانی رئیس سابق مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار در پیشبرد اهداف مجموعه و ارتقاء سطح فرهنگ محیط زیستی شهروندان تقدیر و تشکر نمود.

دکتر علیپور رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار با اشاره به اینکه اعتقاد و باور به موضوع محیط زیست می تواند بسیار کمک کننده باشد، گفت: باید به دنبال افزایش حس مطالبه گری و مسئولیت پذیری شهروندان در حوزه محیط زیست باشیم.

وی افزود: گسترش ارتباطات درون سازمانی، فراسازمانی و بین المللی موفقیت بیشتری را به دنبال خواهد داشت، پس در این زمینه باید از پتانسیل و تجارب متخصصین، اساتید و تشکل های محیط زیستی استفاده شود.

وی در ادامه از حسن اعتماد شهردار تهران نسبت به واگذاری مسئولیت مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار تشکر و قدردانی نمود و گفت: امیدوارم با همکاری و همیاری همه همکاران این مجموعه، مسئولین و مدیران شهری بتوانیم گامی موثر در راستای ارتقاء محیط زیست شهر تهران برداشته شود.

براساس این گزارش، دکتر علیپور دارای دکتری تخصصی محیط زیست است و در حال حاضر به عنوان استاد محیط زیست در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تدریس می کند و پیش از این سمت هایی همچون مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو، قائم مقام شرکت کنترل کیفیت هوا، معاون سازمان آموزش حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین را عهدار بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false