رئیسی: شما در قلب راکتور بتن ریختید؛ باید چک «برجام» را نقد کنیم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه) در اجتماع پرشور مردم اصفهان در میدان امام این شهر حضور یافت و اظهارات زیر را مطرح کرد:

 *هیچ بیگانه‌ای برای باز کردن قفل‌ها بدون نگاه به منافعش عمل نمی‌کند، نگاه به بیگانگان به عنوان حل مشکلات ما غلط است.

*مردم تحمل شنیدن تحمل اخبار فساد را ندارند؛ اگر همین نقدینگی و خلق پول در جهت تولید به کار می‌رفت این همه مشکل تعطیلی کارگاه‌ها را نداشتیم. امروز جوان و پدر با هم بیکار می‌شوند. آیا این شرایط قابل تحمل نیست.

*شما برای برجام پیش پرداخت کردید و در قلب راکتور بتن ریختید اما تعهد طرف مقابل باید نقد شود. برجام چک نقد نشده است و به دولت انقلابی نیاز دارد تا این چک را نقد کند.

*ما می‌گوییم اگر ده میلیارد دلار از قاچاق کالا کم شود یک میلیون شغل ایجاد می‌شود. چرا مسکن مهر را با پیشرفت شش درصدی دنبال کردید؟ شما می‌گویید مسکن اجتماعی. به مردم گزارش دهید چه میزان مسکن ساخته‌اید؟

*در قضیه برجام آنگونه عمل شد که آب خوردن مردم را به برجام ربط دادند. نگاه دیگر تضعیف بنیه دفاعی است. موشک برای نجنگیدن است نه جنگیدن. به لیبی گفتند قدرت هسته‌ای و دفاعی را تضعیف کنید و الان ثبات مدیریتی ندارند. نگاه به بیگانه با حسن نیت و حسن ظن را خطا می‌دانیم.

*ما در دولت کار و کرامت معتقدیم مدیران باید اهل کار باشند اما با تاجر بودن مدیران مخالفیم. باید به مردم نگاه با کرامت داشت و هنرمند و دختر و پسر و کشاورز باید کرامت داشته باشد.

*امروز مردم از جناح بازی و حزب بازی و متهم کردن متقابل دولت‌ها و «دزد، دزد» گفتن خسته‌اند. اعلام بدون اقدام برای مردم اطمینان آور نیست.

* ما معتقدیم باید خطکش‌ها را برداشت، نماد ما کارت شناسایی است، یعنی همه فرهیختگان با همه سلایق برای کار و کرامت تلاش کنند.

*لازم است از برادر مجاهد محمد باقر قالیباف که با زمان شناسی اقدام مناسب انجام داد تشکر کنم؛ ما در دولت کار و کرامت از ظرفیت شخصی و فردی و مدیریتی و ظرفیت هایی که آقای قالیباف و سایر عزیزان به عنوان خدمتگزار دارند استفاده خواهیم کرد.

* آقای روحانی! می‌دانید قلب من صندوقچه اسرار است و اگر لب به سخن بگشایم کسی حریفم نیست اما فردی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید ظرفیت داشته باشد؛ من از این کاندیداهای محترم به دلیل شغل‌هایی که داشتم هم درباره اشخاص و هم سازمان‌هایشان اطلاعات بیشتری دارم ولی کسی که می‌خواهد سمت بگیرد اول باید ظرفیت داشته باشد.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false