دیگر با آمریکا درباره برجام مذاکره نمی کنیم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش جامعه خبر، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه پیشنهاد فرانسه برای تجدید مذاکرات برجام گفت: یک‌بار مذاکره را پذیرفتیم، مدت‌های طولانی ایران با 1+5 مذاکره کردیم تا به این نتیجه رسیدیم. هیچ نوع تردیدی از سوی هیچ کشوری در این موافقت‌نامه پذیرفته نیست و به اصلا این پیشنهاد پذیرفته نمی‌شود.

ولایتی درباره مساله کردستان عراق گفت: موضع ایران کاملا روشن است، حمایت از تمامیت ارضی کشورهای منطقه از جمله عراق، همه‌پرسی در بخشی از یک کشور مستقل مثل عراق مقدمه‌ای برای تجزیه عراق محسوب می‌شود. بدون تردید هم دولت قانونی عراق، هم جمهوری اسلامی ایران و هم جامعه بین‌الملل مخالف این موضوع هستند.

ولایتی در ادامه افزود: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ممکن است اکنون موضعی داشته باشند و در باطن کار دیگری انجام دهند تا کشورهای منطقه تضعیف شوند، حتی به سوی تجزیه پیش بروند و در آینده به‌ عنوان حامیان اقوام مختلف وارد صحنه شوند و منطقه را به آشوب بکشند. همانطور که آمریکا و بعضی از کشورهای غربی که در ایجاد آشوب در سوریه دخالت مستقیم داشتند و صهیونیست‌ها که دخالتی واضح داشتند نتوانست با خلق داعش، سوریه را تخریب کنند، ایران و متحدین در آنجا پیروز شدند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با این رفراندوم‌ها و تلاش‌هایی که در جهت استقلال ولی در حقیقت برای تجزیه کشورها می‌شود، مخالف است.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false