دولت مشکل خوزستان را حل کند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، معصومه آباد، در سیصد و سی و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر روی رسیدگی به شهر خوزستان داشتند.

وی افزود: سی و چند سال مردم خوزستان خسته از جنگ زندگی می کنند و این مشکلات موجود هم یک روزه ایجاد نشده است و نتیجه همان جنگ است و امروز هم مردم خوزستان به دفاع از مرز های مشترک با کشور عراق مشغول هستند.

رئیس کمیته ایمنی و بحران شورای شهر تهران بیان داشت: اتفاقی که در زمان جنگ برای خوزستان افتاد یک جریان ملی بود که همه ی مردم کشور در خوزستان حضور داشتند.

آباد تصریح کرد: با توجه به شناسایی نقاط بحرانی تولید ریز گردها آیا نمی توانیم مبلغ 1700میلیارد را برای شهر خوزستان تامین کنیم که مشکلات بر طرف شود.

وی ادامه داد: 80درصد نفت کشور در منطقه جنوب تولید می شود اگر کل نفت تولیدی 3میلیون و 900بشکه باشد حدود3میلیون بشکه آن در جنوب تولید می شود که به قیمت نفت امروز مبلغ ان 642میلیارد دلار می شود و همچنین14میلیارد دلار هم از فروش محصولات پتروشیمی برای کشور ازر آوری داشتیم که نصف آن از خوزستان صادر می شود حال اگر دولت فقط پول کمتر از یک ساعت تولید نفت کشور را صرف خوزستان کند مشکلات حل می شود چند وزیر دیگر باید از سمت خود کناره گیری کند تا مشکل خوزستان حل شود.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران بیان داشت: فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با خوزستان را جدی بگیریم و همان طور که در زمان جنگ جمعیت مردم خوزستان را 35میلیون یعنی تمام کشور اعلام می کردند امروز هم ما همه شهروند افتخاری خوزستان باشیم و به قدر خودمان برای باز سازی این شهر فکر کنیم.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false