در انتظار آغاز بزرگ ترین رویداد کاراته جهان و رکوردشکنی در «لینز» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر؛ استقبال کشورهای مختلف از بیست و سومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان باعث شده تا تعداد شرکت کنندگان در این دوره یک رکورد در تاریخ ۴۶ ساله این مسابقات باشد. رقابتهایی که سال ۱۹۷۰ با حضور ۱۷۶ کاراته کا در توکیو آغاز شد و از آن سال تاکنون به صورت منظم هر دو سال یکبار برگزار شده است.

در این دوره ۱۲۳۸ کاراته کا از ۱۱۸ کشور ثبت نام کرده اند که در مقایسه با رقابتهای ۲۰۱۲ پاریس (۹۷۵ کاراته کا از ۱۱۶ کشور) و ۲۰۱۴ برمن (۹۹۰ کاراته کا از ۱۱۶ کشور) رشد چشمگیری داشته است. در این دوره ۵۰۰ نفر از مقامات شاخص کاراته کشورهای مختلف برای حضور در کنگره سالیانه و کارگروه های جانبی آن به همراه ۲۰۰ مربی  و ۲۱۳ داور نیز حضور دارند که رکورد بی سابقه ۲۵۰۰ شرکت کننده را در این دوره ثبت خواهد کرد.

با این وجود علاقمندان به کاراته در سراسر دنیا در انتظار آغاز بزرگترین رویداد کاراته جهان در شهر لینز اتریش می باشند. رقابتهایی که تمام رکوردهای سنتی مسابقات جهانی را خواهد شکست. کاراته المپیکی شده و همین موضوع افق روشنی را پیش روی علاقمندان به این رشته قرار داده است. همه ستارگان کاراته دنیا در این مسابقات حضور دارند و پیش بینی رقابتهایی در بالاترین سطح کمی و کیفی دور از انتظار نیست.

در چنین شرایطی شهر لینز با بیش از ۲۰۰ هزار جمعیت در شمالشرقی اتریش و برکرانه رود دانوب از هر جهت آماده میزبانی این رویداد بزرگ است. «هانس ورنر اشترانشر» مدیر اجرایی این رقابتها با اشاره به حضور فعالیت گروهی ۶۰۰ نفره برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات گفت: حمایت تمامی مسئولان شهری برای برگزاری این رقابتها را داریم. مجموعه« TIPS ARena» برای برگزاری مهیا شده و امیدواریم شرکت کنندگان در این رقابتها روزهای خوبی را در لینز سپری کنند.

اتریشی ها علاوه بر پخش زنده رقابتها از چند شبکه محلی، رقابتهای نیمه نهایی و نهایی را به صورت زنده برای سراسر دنیا پخش خواهند کرد.

بیست و سومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان طی روزهای چهارم تا نهم آبان ماه به میزبانی اتریش در شهر لینر برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false