درمان پروستات به وسیله رادیوتراپی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، بهرام مفید در ارتباط با سرطان پروستات و برگزاری کارگاهی در این زمینه گفت: این سرطان در آمریکا، اروپا و کشورهای دیگر به عنوان دومین سرطان شایع در مردان شناخته می‌شود و در کشور ما رتبه چهارم را دارد.
وی گفت: هدف از برگزاری کارگاه پروستات این بوده که به روزترین و جدیدترین اطلاعات در این حوزه ارائه شود و همکاران دیگر ما در سرتاسر ایران بتوانند این آموزش ها را فراگرفته و از دستاورد های جدید استفاده و اطلاعات خود را برای درمان این بیماران به روز کنند.

این متخصص رادیوتراپی و انکولوژی گفت: با توجه به اینکه تخصص بنده در سال های متوالی آنکویورولوژی بوده و بیشتر تومورهای پروستات و بیضه را مورد بررسی قرار داده ام بنابراین انجمن رادیوتراپی و انکولوژی از بنده خواسته تا به همکاران اطلاع داده که چگونه بتوانند پروستات را به وسیله رادیوتراپی درمان کنند.

وی افزود: در این زمینه ما نیازمند دستگاه ها بوده و کشور ما از نظر دستگاه های به روز دنیا خیلی به روز نبوده لذا در این زمینه مشکل داریم با این حال در کشور ما بیمارستان شهدا یکی از به روزترین مکان ها جهت درمان بیماران بوده و از روش IMRT که یکی از پیشرفته ترین روش های رادیوتراپی است برای درمان بیماران در این مرکز استفاده می‌شود.

نایب رئیس انجمن رادیوتراپی و انکولوژی ادامه داد: ضرورت دارد که بیمارستان های دیگر نیز تجهیزات لازم به روز را جهت درمان بهتر بیماران سرطانی فراهم کنند.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false