درخواست بودجه 500 میلیاردی برای پایتخت/زمین کارخانه قو تامین شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، احمد اسمعیل وند، با اشاره به بودجه 60 میلیارد تومانی سال 95 شهرستان تهران اظهار کرد: با توجه به گستره جمعیتی پایتخت، این میزان کافی نیست اما سازمان برنامه و بودجه توجه دارد و شاخص ها را درنظر می گیرد.

وی ادامه داد: بیش از 500 مدرسه فرسوده در تهران وجود دارد، خطر زلزله و حوادث غیرمترقبه هم تهران را تهدید می کند. انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه متولی دولت، شهرداری تهران و ارگان های مرتبط برای کمک به بازسازی این مدارس  کمک کنند و حداقل برای برنامه 5 ساله تهران این مهم را در نظر بگیرند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری تهران افزود: درخواست ما برای بودجه سال آینده بیش از 500 میلیارد تومان است. اگرچه مبلغ بالایی است اما این تمام نیازهای ما را پوشش می دهد. اگر دولت نیمی از این مبلغ و ما بقی را خیرین مدرسه ساز و شهرداری تهران پرداخت کنند مشکلات ما حل می شود.

اسمعیل وند درباره ظرفیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر تهران گفت: با توجه به محدودیت ورود صنایع بویژه صنایع آلاینده در تهران آمادگی داریم در زمینه فناوری های نوین، نانو تکنولوژی با شرکت های خارجی و داخلی مذاکره و سرمایه گذاری کنیم.

معاون برنامه ریزی فرمانداری تهران درباره آخرین وضعیت انتقال کارخانه روغن نباتی "قو" از تهران اظهار کرد: زمین کارخانه تهیه شده و رایزنی مدیریت کارخانه و شرکت ادامه دارد. به دلیل تحریم ها و ممنوعیت ورود تجهیزات شرکت برای وارد کردن خطوط تولید به روز به مشکل برخورده است، اما پیگیری ها ادامه دارد.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false