درخشش بازی ایرانی در بازار بین‌الملل - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، بازی‌سازی محلی برای ارائه ایده‌هایی ناب و تکرارنشدنی است. جایی که بازی‌سازهای هر کشور می‌توانند با بهره‌گیری از هنر و فرهنگ کشور خود آثاری خاص و متفاوت را به وجود آورند. بازی «انگاره» که توسط مهدی بهرامی و با بهره‌گیری از هنر و فرهنگ ایرانی ساخته و از ۱ آبان منتشر شده و شالوده معماهای آن را چالش‌هایی هندسه ای شکل می‌دهد.

بر اساس این خبر، در این بازی مراحل انگاره تنها کاری که باید انجام داد رسم الگوریتم‌های خواسته‌شده است. البته جدا از گیم‌پلی که بازی ارائه داده سایر بخش‌های آن یعنی گرافیک و موسیقی هم باعث شدند تا مخاطب لذت بیش‌تری از این اثر ببرد. استفاده از نقوش اسلیمی و موسیقی سنتی ایرانی بودن بازی را نشان می دهد.

به گزارش جامعه خبر، برخی رسانه‌ها این بازی به عنوان سفیر فرهنگی صنعت بازی‌سازی ایران نام بردند و این بازی پیش از انتشار عنوان بهترین بازی فرهنگی در ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را از آن خود کرد و برنده مسابقات IGF سانفرانسیسکو، کاندید جشنواره بین‌المللی IndieCade  در لس‌آنجلس، خلاقانه‌ترین بازی TGC و کاندید Sense of Wonder Night توکیو را کسب کرده است.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false