خیریه مهرآفرین ۷۰ بار تجاوز ناپدری به «کیمیا» را تائید کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

روز گذشته خبری مبنی براینکه کودکی ۷ ساله به نام کیمیا ۷۰ بار توسط ناپدری‌اش مورد تجاوز قرار گرفته است منتشر شد، اما ساعتی بعد حاجی رضا شاکرمی دادستان استان البرز این خبر را تکذیب کرد و گفت: در پی نشر این خبر بررسی گسترده در بیمارستان ها و مراکز درمانی و مراجع انتظامی استان انجام شد ولی به چنین موضوع برنخوردیم. تاکنون چنین پرونده ای تشکیل نشده است و مطالب درج شده در فضای مجازی مبنی بر تجاوز پدر شیطان پرست به دختر خوانده خود در کرج، کذب است.

فرشته خواجویی مسئول واحد مددکاری مؤسسه خیریه مهر آفرین در گفتگو با مریم مرادی خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر دراین باره گفت: در توضیح تکذیبیه مقام محترم دادستان استان البرز، گفتنی است خانواده کیمیا ( نام مستعار) دراستان البرز زندگی می کنند و چون شکایت در حوزه قضایی شهری خارج از استان البرز مطرح و در حال رسیدگی است بدیهی است سوابق آن در مراجع قضایی و انتظامی استان البرز موجود نیست.

وی افزود: کیمیا پس از طی مراحل درمان در یکی از بیمارستان‌های تهران تحویل بهزیستی استان تهران شده است و به جهت روشنگری دادستان محترم استان البرز و مسئولین ذیربط همه مستندات در بخش مددکاری موسسه مهرآفرین موجود است.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false