خروج ابَربدهکار بانکی از کشور با لابی‌گری - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، پرونده ح. ز. به اتهام خیانت در امانت و تحصیل مال از طریق نامشروع به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان از منابع بانک ملت در حال رسیدگی است و نامبرده با ایجاد فشار و لابی‌گری در تلاش است تا زمین‌های موقوفه خود را در عوض بدهی ۳۰۰ میلیاردی خود به چندین برابر قیمت با بانک تهاتر کند. در حالی که نه تنها مطابق ارزیابی کارشناسان رسمی دادگستری ارزش این زمین‌ها بیش از ۵۰ میلیارد تومان نیست بلکه یکی از این سه ملک دارای بدهی تقریبی ۳۰ میلیارد تومانی بابت اجاره بهای معوق خود به یک نهاد غیردولتی است.

بر اساس این خبر، ح. ز. پس از اینکه با پاسخ منفی مدیران بانک درمورد تهاتر این املاک با کل بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی خود مواجه شد برای دومین بار بدون حتی یک ریال وثیقه با فشار و لابی‌گری از کشور خارج و به امارات رفته است. جالب اینکه این ابر بدرهکار سیستم بانکی با وجوه بیت‌المال اقدام به سرمایه‌گذاری در خارج از کشور به نام همسر و فرزندان خود کرده است.

به گزارش جامعه خبر، همچنین کلکسیونی از ماشین‌های میلیاردی، ویلای شخصی در امارات، موناکو فرانسه، لندن و امثال آن تنها بخشی از حیف و میل اموال بیت‌المال توسط اوست و متهم هم اکنون در کشور امارات سپری می کند. همچنین در بازار خرید و فروش ارز فعالیت دارد و در برهه‌ای کار واردات پالت‌های ارزی را عهده دار بود.

فردا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false