خبرنگار ضدفساد| چرا دهیاری فیروزآباد تعدیل و استخدام کرد؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خبرنگار ضدفساد| چرا دهیاری فیروزآباد تعدیل و استخدام کرد؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد نوشت: در تاریخ ۹ دی ماه ۱۳۹۹ بخشداری قلعه نو در نامه ای به شماره ۲۹۳۱/۱/۳/۵۲۱۵ به دهیاران بخش نوشت: به پیوست نامه شماره ۲۹۳۱/۱/۴۳۹۲ مورخ ۸ دی ماه ۱۳۹۹ معاون عمرانی فرماندای ری در مورد ابلاغ چارت سازمانی دهیاری های کشور و اجتناب از هرگونه بکارگیری نیرو قبل از ابلاغ دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون منظم به ضمائم مربوطه جهت اقدام ابلاغ می گردد.

اما در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ دهیاری فیروآباد در نامه ای به شماره ۲۲۴۳۸ به سازمان تامین اجتماعی شهرستان ری ۴ نیروی جدید به نام های پوریا ابراهیمی، علی اصغر حاجی علی اکبر، مرضیه هوشیاری و محمد مهدی زراعت پرور را از تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۰ شامل بیمه تامین اجتماعی و کارمند آن دهیاری معرفی کرد.

این در حالی بود که با ورود نیروهای جدید دهیار فیروز آباد در اقدامی مورخ تیرماه ۱۴۰۰ تعداد ۵ نیرو تعدیل یا به نوعی اخراج شدند. اسامی این نیروها عبارتند از محمدرضا اسماعیلی با ۱۲ سال سابقه و مسئول گشت ساختمان، محمد حسنی با ۸ سال سابقه مسئول دفتر حقوقی، علی احمدی با ۲ سال سابقه دفترفنی، مریم سلطانی با ۷ سال سابقه و مسئول دبیرخانه و سید حسین مظلوم با ۹ سال سابقه در خدمات شهری که هم اکنون طرح شکایت کردند.

در این میان برای تنویر افکار عمومی و اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات چند سوال از سوی رسانه مطرح می شود که نیازمند پاسخگویی صریح دهیار فیروآباد است:

الف) پرداخت حقوق نیروهای جدید از چه محلی بوده است؟

ب) چرا علی رغم نامه استانداری و فرمانداری و بخشداری اقدام به جذب نیرو و تعدیل نیرو شده است؟

ج) علت تعدیل نیروها چه بوده است؟

د) نیروهای جدید بر اساس چه سیستم و ساختاری گزینش و به کار گیری شدند؟

ه) آیا این اقدام مصوبه شورا و تائید انطباق دارد؟

و) مجوز استخدام نیرو و تعدیل نیرو را در اختیار رسانه قراردهید

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false