خانواده شهدا تحت ولایت خداوند هستند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، مراسمی با حضور مشاور ارشد فرماندهی نیروی زمینی ارتش در امور ایثارگران و500 نفر از خانواده معظم شهدا در میهمانسرای ثامن الائمه(ع) قرارگاه منطقه ای شمال شرق برگزار شد.

مشاور ارشد فرمانده نیروی زمینی ارتش در امور شهدا و ایثارگران گفت : گرامیداشت خانواده معظم شهدا، کوچکترین کاری است که برای پرچمداران انقلاب اسلامی می شود.

امیر سرتیپ دوم داوود کاظمی گفت: مادران و خانواده شهدا همچون حضرت زینب(س) ادامه دهنده راه شهدا و بیداری جامعه و انتقال ارزش ها به نسل جوان کشور هستند.

وی افزود: یکی از وظایف خانواده معظم شهدا ،رزمندگان و آزادگان عزیز این است که اجازه ندهیم هویت فرهنگی،انقلابی و دینی ما در 8سال  دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

امیر کاظمی گفت: شهید عصاره فرهنگ شهادت است آنچه که دشمن سعی می کند بعداز نبرد سخت ، امروز درجنگ نرم برآن فائق آید این است که شهادت و شهادت طلبی را از اذهان و فرهنگ ما جدا کند.

لازم به یادآوری است این همایش با حضور خانواده های استان های تهران، فارس، خوزستان، آذربایجان غربی، اصفهان ، کرمان ، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان برگزار شد که در پایان این مراسم از خانوده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز به رسم یادبود تقدیر شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false