حمله لفظی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا به یکدیگر - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه؛ «دونالد ترامپ» در سخنرانی‌اش در ایالت فلوریدا پیش‌بینی کرد به ریاست جمهوری آمریکا خواهد رسید و گفت: واقعا می‌توان نتایج را حدس زد، مگر نه؟

او همچنین اظهار کرد «هیلاری کلینتون» شایستگی ریاست جمهوری آمریکا را ندارد و وی را کاملا دیوانه خواند.

هیلاری کلینتون نیز در سخنرانی‌اش در شهر لاس وگاس، با اشاره به سخنان ترامپ درباره اقلیت‌های مذهبی و قومی آمریکا، وی را به دلیل تفرقه‌افکنی میان مردم این کشور سرزنش کرد.

وی گفت: ترامپ پایش را از گلیمش درازتر کرده است. کلینتون همچنین طرح‌های سیاست خارجی رقیبش را بی‌نهایت خطرناک خواند و گفت: ترامپ هیچ اطلاعی درباره این مسائل ندارد.

دراین میان  نتایج نظرسنجی رویترز-ایپسوس نشان می‌دهد اختلاف سطح حمایت میان این دو نامزد بار دیگر به میزان خود در هفته گذشته رسید و کلینتون بار دیگر پیشتاز شد.

۴۸ درصد از پرسش شوندگان در پنسیلوانیا به کلینتون و ۴۴ درصد به ترامپ رای دادند. دانشگاه مونموث اولین بار در تابستان نظرسنجی انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا را انجام داد که ان زمان برتری کلینتون از ترامپ کاملا مشهود بود؛ اما  در نظرسنجی جدید، ترامپ بیش از هر پیش‌بینی خوش‌بینانه‌ای به کلینتون نزدیک شده است.

پاتریک مورای، رئیس موسسه نظرسنجی دانشگاه مونموث در این باره گفت: کلینتون هنوز هم پیشتاز نظرسنجی‌ها است؛ اما رقابت در مقایسه با چهار هفته اخیر بسیار فشرده و نزدیک به هم شده است. در حقیقت گزارش اخیر اف‌بی‌آی تاثیر اندکی بر جابه‌جایی ارقام نظرسنجی‌ها داشته است.

در ایالت پنسیلوانیا فقط چهار درصد از پرسش‌شوندگان اعلام کردند گزارش اف‌بی‌آی درمورد ایمیل‌های کلینتون موجب تغییر دیدگاه آنها نسبت به این نامزد دموکرات شده است.

کلینتون در ایالت مهم ویسکانسین با اقبال عمومی بهتری روبرو شده است بطوریکه نظرسنجی‌ها از پیشتازی ۴۶ درصدی وی در انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر حکایت می‌کند. ترامپ در این ایالت ۴۰ درصد آرای نظرسنجی را به خود اختصاص داده است.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false