حمایت خبرنگار ایلنا از متخلفان «دامگستر» | انتشار خبر در BBC فارسی! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
حمایت خبرنگار ایلنا از متخلفان «دامگستر» | انتشار خبر در BBC فارسی!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، پس از انتشار گزارش ویژه سید هادی کسایی زاده (روزنامه نگار) از تخریب 40 واحد ساخت و ساز غیرمجاز در مجتمع بزرگ دامگستر (در حسن آبادفشافویه) و اعلام فشار سیاسی از سوی برخی مسئولان و نمایندگان مجلس برای جلوگیری از این تخریب امروز خبرگزاری ایلنا با حضور در محل تخریب واحدهای متخلف با این افراد مصاحبه کرده که جای تامل دارد.

هر دو فردی که با آنها مصاحبه شده در لیست سیاه مقام قضایی و اداره جهاد قرارداشتند و اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند. یکی از این افراد با تقلب و فریب ماموران تعدادی گاو را در واحد خود جای داده بود تا امکان تخریب نباشد و مدعی بود که گاوداری دارد در حالی که دروغ می گفت و گاوها به تازگی به آنجا برده شده بود.

خبرگزاری ایلنا در سایت رسمی خود بارها به نفع متخلفان گزارش و مصاحبه منتشر کرده و با فردی که در این پرونده دستگیر شده (نجفیان) گفتگوی دوست داشتنی و حمایتی داشته است و حتی یک بار به سراغ مالکان اصلی این مجتمع دامپروری نرفته است و هیچ خبر و گزارشی در مورد تخلفات و پرونده قضایی آن منتشر نکرده است.

در روز 17 مرداد 1402 با حکم قضایی و با حضور اطلاعات جنوب تهران، مدیرکل جهادکشاورزی استان تهران، سپاه، بخشدار حسن آباد و پلیس احکام اجرا شد و هیچ خبری از خبرنگار ایلنا نبود و پس از تخریب سر و کله ایلنا پیدا می شود و با دو نفر از افرادی که واحدهای آنها تخریب شده مصاحبه می کند تا حکم قضایی را زیر سوال ببرد. و چند دقیقه بعد این فیلم به بی بی سی فارسی می رسد تا از آن بهره برداری شود. آیا رابطه ای میان خبرنگار ایلنا با بی بی سی فارسی است؟ آیا این سناریو از قبل برنامه ریزی و هزینه شده است؟ آیا می خواهند فشار برون مرزی و امنیتی وارد کنند تا کار درست و حرفه ای متوقف شود؟ اینها سوالاتی است که باید اداره اطلاعات و سپاه به آن ورود کنند.

بعنوان خبرنگاری که در جریان کامل پرونده دامگستر هستم این اقدامات را کاملا سازماندهی شده و مافیایی می دانم برای همین اقدام خبرگزاری ایلنا را خیانت به دامداران دارای مجوز و خیانت به مردم و رسانه اعلام می کنم.

 

 

 

 

فیلم| گزارش سید هادی کسایی زاده از قلع و قمع واحدهای غیرمجاز در مجتمع دامگستر

گلایه مالکان اصلی مجتمع دامپروری دامگستر

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false