حرکاتی چربی‌سوزی در ورزش/ شکم خود را فرم دهید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، در سال‌های اخیر افراد زیادی به دنبال از بین بردن چربی‌های شکم هستند و حتی به همین دلیل ورزش کردن را آغاز می‌کنند. با این وجود این افراد باید بدانند که تنها با ورزش نمی‌توان یک قسمت خاصی از بدن را لاغر کرد. زمان رژیم و ورزش چربی های بدن به طور کلی می سوزند و افراد باید برنامه غذایی داشته باشند که طبق آن میزان کالری مورد نیاز را دریافت کنند.

بر اساس این خبر، در کنار برنامه ورزشی منظم بهتر است که فعالیت روزانه خود را مکررا افزایش دهید برای مثال از پله استفاده کنید و پس از اینکه چربی‌های بدن را کم کردید می توانید حرکات ورزشی زیر را برای شکل دادن به شکم استفاده نمایید:

۱. اسکات، پلانک و پرش: پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. بعد بیشتر خم شوید و دست‌ها را جلو پاهایتان بر روی زمین قرار دهید. سپس حرکت پلانک انجام دهید و دوباره بالا بپرید از اول آغاز کنید. این حرکت به نوعی هوازی است و چربی بدن را کاهش می دهد.

۲. کوهنوردی: دست‌ها را بر روی زمین بگذارید و پاها را روی پنجه روی زمین قرار دهید، حالت بدن شما تقریبا شبیه به زمانی است که حرکت شنای سوئدی انجام می دهید. پاها را به ترتیب داخل شکم ببرید و دوباره زمین بگذارید.

۳. بلند کردن هالتر: در حالی که پاها را به اندازه عرض شانه باز کردید یک هالتر را جلوی بدن قرار دهید. پاها را خم کنید طوری که کمی با هالتر تماس پیدا  کند. هالتر را با دست‌ها بلند کنید و تا ناحیه لگن بالا ببرید. سپس آن را دو باره به زمین بگذارید.

۴. اسکات: پاها را به اندازه عرض لگن باز کنید. انگشتان پا کمی به سمت بیرون باشد و طوری پایین بروید که ران‌ها با زمین موازی شود و زانوها عقب‌تر از انگشتان پا باشد و سپس دوباره بالا بروید.

۵. حرکت پل: بر روی کمر دراز بکشید پاها را خم کرده و کف پاها را روی زمین بگذارید.  عضلات شکم را منقبض کرده و عضلات لگن را سفت کنید و از روی زمین بلند کنید. در این حالت شانه ها را بر روی زمین قرار دارند. چند ثانیه در این حالت بمانید و سپس دوباره بدن را پایین بیاورید.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false