حداد عادل: مدافعان حرم می دانند داعش دست چه کسانی است! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، غلامعلی حدادعادل گفت: «مدافع حرم، مدافع توحید و خداپرستی بوده و آرمانش مبارزه با ظلم، ارزش‌های حسینی، عاشورایی و زینبی است»، مدافع حرم بودن تجزیه و تحلیل زیادی می‌خواهد؛ چرا که این افراد مجبور نیستند به سوریه بروند و اصلا سوریه وطن آن‌ها نیست اما از کدام آرمان دفاع می‌کنند که همه چیز را رها کرده و به سوریه می‌روند؟

این نماینده سابق مجلس افزود: مدافعان حرم می‌دانند که هدف استکبار از راه‌اندازی داعش چیست؟ می‌دانند که در سوریه و عراق ایستادگی نکنند باید داعش را در خیابان‌های همدان، کرمانشاه، اصفهان و مشهد داشته باشیم.

وی با اشاره به این‌که «مدافعان حرم می‌دانند داعش دست صهیونیسم و آمریکاست و چه نقشه‌ای برای عراق، سوریه، لبنان و نهایتا ایران دارد»، اظهار کرد: سردار شهید همدانی یک نمونه از مجاهدان صدر اسلام است که میدان را اداره می‌کند و شهادت او پیام دعوت از همه برای حضور در میدان است.

وی استقبال ملت ایران از پیکر شهید حججی را نشان از بصیرت ملت دانست و گفت: ملت ایران به موقع نشان داد که بر سر آرمان‌های انقلاب ایستاده هر چند جریان ضدانقلاب ناراحت شد.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که «غلبه بر جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و عبور از فتنه به جز مدد بصیرت میسر نمی‌شود»، ادامه داد: مشکل ترامپ مسأله هسته‌ای ایران نیست؛ چراکه آن‌ها می‌دانند ایران قصد تولید سلاح هسته‌ای ندارد، آن‌ها از مدافعان حرم می‌ترسند و از امثال شهید حججی ناراحتند.

وی با اشاره به این‌که «در صحبت‌های اخیر ترامپ به طور مرتب صحبت از این است که ایران از تروریسم حمایت و در منطقه بی‌ثباتی ایجاد کرده است»، افزود: آن‌ها یک طاعونی به نام داعش را درست کردند و حال می‌بینند این نقشه با تمام هزینه‌هایی که شده، عقیم مانده است؛ چراکه یک عده جوان مستحکم به نام مقاومت ایران، پاکستان، عراق، یمن و سوریه ایستاده‌اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false