جزئیات اختلاف در هزینه های برگزاری نمایشگاه کتاب - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، 
هزینه‌های نمایشگاه سی‌ام کتاب تهران (که اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار شد)، با جدولی که سال گذشته از هزینه‌های همان نمایشگاه (سی‌ام) منتشر شد، نشان از تفاوت‌هایی عجیب در ارقام درج شده در مقابل هر کدام از بندهای هزینه‌های این دو جدول دارد.
یک نهاد یعنی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که از موسسات تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
تاکنون مسئولان کمیته مالی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و یا موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران (که هر دو فهرست را خود منتشر کرده‌ است)، درباره علت این تفاوت‌های فاحش و در واقع پاک شدن ارقامی از «صورت هزینه‌های سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران»،  اظهار نظر رسمی انجام نداده‌اند.
این در حالی است که با اعلام هزینه‌های برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (اردیبهشت ۱۳۹۷)، مشخص شد که اگر رقم ۱۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانِ اخیر را به عنوان هزینه‌های برگزاری نمایشگاه سی‌ام بپذیریم، به این نتیجه می‌رسیم که دوره سی و یکم این نمایشگاه حدود ۳.۵ میلیارد تومان بیشتر از دوره قبل (سی‌ام) هزینه دربرداشته است. به عبارت دقیق‌تر، بر اساس این فهرست، در مجموع امسال بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای برپایی نمایشگاه هزینه شده است.
۱۳۹۴ و پس از حدود ۱۰ ماه از خاتمه بیست و هشتمین دوره این نمایشگاه، هزینه‌های برگزاری آن اعلام شده بود که معادل ۱۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بود.
هزینه برگزاری دوره بیست و هشتم از دوره بیست و نهم (سال بعد از آن) بیشتر بوده و هزینه برگزاری دوره سی‌ام هم از هر دو دوره بیشتر بوده است. این در حالی است که هزینه برگزاری نمایشگاه امسال از هر سه دوره قبل از آن، به مراتب بیشتر بوده است.

 

اخبار روز ایران و جهان را در جامعه خبر بخوانید./

جامعه 
جامعه خبر
اخبار روز ایران و جهان

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false