جدیدی: کاش شهرداری بودجه ای هم برای آزادی زندانیان هزینه می کرد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، عباس جدیدی صبح سه شنبه در سیصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که  برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود گفت: شهرداری با استفاده از منابع ماده 16و17کارهای خوبی از جمله کمک به خرمشهر و کربلا انجام داده اما کاش بودجه ای هم برای آزادی زندانیان در شب عید اختصاص پیدا می کرد.

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: مهم ترین و محوری ترین وظیفه هر یک از نمایندگان مردم صداقت،راستگویی و شفاف سازی است و مردم حق دارند که بدانند کدام عضو شورا از آبروی خودش برای شهر خرج کرده است و کدام یک از شهر برای خودش خرج کرده است.

برخی از اعضای شورای شهر برای خودشان نشست خبری برگزار می کنند و افرادی هم صحبت های آنها را منتشر می کنند،امروز با رسانه ها و نرم افزار هایی که آمده است می توان محاسن را معایب و معایب را محاسن نشان داد.

وی افزود: مردم حق دارند از طریق یک منبع درست گزارش عملکرد چهار ساله نمایندگان خود اگاه شوند و بهترین منبع همین صحن علنی شورا است،با توجه به اینکه انتخابات نزدیک است باید مردم فرصت داشته باشند که تحلیل کنند که کدام یک از نمایندگان انها درست کار کرده است.

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: بارها به هئیت رئیسه شورا پیشنهاد دادم که جلسه ای با حضور اصحاب رسانه جلسه ای را تشکیل و گزارش چهارساله نمایندگان شورا ارائه شود زیرا اولین خاصیت این جلسه این است که مردم متوجه می شوند چه فردی برای خودش کار کرده و چه فردی برای مردم و یا چه فردی دنبال بهانه جویی بوده و چه کسی به دنبال نظارت و کار کردن.

اخبار روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false