ثبت شکایت دروغ | اتاق اصناف شهرستان ری فعالیت بازرس نمونه شهر را منکر شد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
ثبت شکایت دروغ | اتاق اصناف شهرستان ری فعالیت بازرس نمونه شهر را منکر شد!

علیرضا افشار پارسا بازرس نمونه شهرستان ری در گفتگو با پایگاه خبری جامعه خبر گفت: از ابتدای فروردین ماه 1399بعنوان سرپرست بازرسی اتاق اصناف با بیمه مشغول به کار شدم که هدف فقط خدمت بود چرا که صاحب فروشگاه و درآمد قابل قبولی هستم. در ایامی که بعنوان بازرس مشغول به کار بودم توانستم بیش از 375 پرونده حفظ حقوق عامه را تشکیل و به نتیجه صدور رای برسانم. همچنین در بخش بازرسی ها در گشت های مشترک توانستم تخلفات گسترده ای را کشف و برای آن پرونده تخلفات تشکیل دهم که ارزش ریالی برگه های صادره آن در تعزیرات حکومتی بیش از 12 هزار میلیارد ریال بود.

همزمان با ایام انتخابات سال 1400 بعنوان بازرس ویژه بخشداری کهریزک منصوب شدم و با همکاری قاضی محمد ساری (معاون دادگاه کهریزک) و همراهی و شهادت سید هادی کسایی زاده (روزنامه نگار و مدیرمسئول ماهنامه سراسری میدان آزادی) توانستیم فساد گسترده انتخابات (خرید و فروش رای) در شهر کهریزک و باقرشهر را افشا و انتخابات را ابطال کنیم. برای همین به پاس این خدمات بعنوان بازرس نمونه شهرستان انتخاب شده و از سوی بخشداری کهریزک، بخشداری فشافویه، بخشداری مرکزی ری، بخشداری خاوران، اداره صمت شهرستان، بسیج اتاق اصناف، شورایاری محلات و برخی از نهادهای دولتی و امنیتی مورد تقدیر قرارگرفتم.

علیرضا افشارپارسا گفت: جالب اینکه اتاق اصناف شهرستان ری بدون اطلاع بیمه من را قطع کرد و من مطلع نبودم و جالب تر اینکه از من به شعبه 8 بازپرسی شهرری بعنوان شیاد و جاعل شکایت کرده که اصلا وجود خارجی نداشتم و قراردادم با اتاق جعلی است! آیا واقعا مسلمانی و مدیریت اسلامی که آقایان در اتاق دم می زنند چنین است؟ چرا این افراد تصور کردند که می توانند با دروغگویی و تهمت زدن وجهه یک بازرس نمونه را تخریب کنند و تصور کردند می شود سر دادسرای ری کلاه گذاشت و آنها را فریب داد؟

حالا منتظر رای بازپرس خواهم بود تا او با توجه به دفاعیاتی که ارائه کردم حکم و قرارصادر کند.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false