توصیه «AFC» به نماینده عربستان/ فینالیست لیگ آسیا حواسش را جمع کند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، تیم فوتبال الهلال عربستان با برتری مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد. جدال رفت الهلال برابر اوراواردز ژاپن با تساوی یک بر یک به پایان رسید و این شانس نماینده سعودی برای کسب عنوان قهرمانی را پایین آورد.

بر اساس این خبر، در این بازی الهلال عربستان مرتکب بعضی از اشتباهات و بد رفتارها احتمالا برای آنها گران تمام شد. چرا که بازیکنان الهلال بازی خشن و ناجوانمردانه‌ای داشتند تا جایی که ۷ بازیکن این تیم کارت زرد دریافت کردند و تماشاگران الهلال هم رفتار خوبی با بازیکنان حریف نداشتند و به طرف آنها بطری آب و چیزهای دیگر پرتاب کردند و در نهایت هواداران الهلال به بازیکن سیاه پوست اوراوا که تک گل این تیم را به ثمر رساند توهین نژاد پرستانه کردند و او را به میمون تشبیه کردند و برای او ایموجی موز رسم کردند.

داسیلوا در واکنش به این رفتار هواداران الهلال گفت‌: شما رنگ پوست من را مسخره می‌کنید اما من به خودم افتخار می‌کنم. سخنان و رفتارهای زشت شما من را ناراحت نمی‌کند بلکه قوی‌تر می شوم.

به گزارش جامعه خبر، بازی دور برگشت بین تیم های الهلال و اوراوا شنبه هفته آینده برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false