توصیه به زائران اربعین/ گرد و خاک در شهرهای مرزی تمامی ندارد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، احد وظیفه درمورد شرایط جوی سه استان مرزی کشور اظهار کرد: آسمان ایلام فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۲ و ۹ درجه سانتیگراد می شود. آسمان کرمانشاه هم فردا چهارشنبه در برخی ساعات همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. اهواز هم صاف تا قسمتی ابری و غبار آلود با بیشینه و کمینه دمای ۳۵ و ۱۹ درجه سانتیگراد است.

بر اساس این خبر، وظیفه درمورد وضعیت هوای شهر کربلا در دو روز آینده هم گفت: آسمان کربلا امروز همراه با باد و گرد و خاک است اما میزان گرد و خاک در روز چهارشنبه کاهش می‌یابد و کمینه و بیشینه دمای هوای این شهر ۲۰ و ۳۱ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی تاکید کرد: روز چهارشنبه هم آسمان این شهر همراه با گرد و خاک است. کمینه و بیشینه دما هم در این شهر ۲۰ و ۳۲ درجه سانتیگراد است.  حداقل دما در شهر کاظمین۱۷ و حداکثر دما ۳۰ درجه سانتیگراد است و هوای شهر بصره در بازه ۱۷ تا ۲۱ درجه سانتیگراد است.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: دمای هوا در روزهای پایانی هفته کاهش می‌یابد و هفته آینده هفته‌ پر بارشی است و زائران اربعین حتما لباس مناسب همراه خود داشته باشند.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false