تمدیداعتبار کارت شناسایی ایثارگران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با تمدید کارت شناسایی ایثارگران گفت: کارت شناسایی ایثارگران که به خانواده‌های شهدا، همسران، فرزندان بالای ۱۵ سال، جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان و همسران جانبازان بالای ۷۰ درصد تعلق دارد تا پایان سال ۹۶ تمدید شد.
 رییس سازمان اداری و استخدامی کشور روز یکشنبه ۲۲ اسفندماه موضوع تمدید کارت شناسایی ایثارگران تا پایان سال ۱۳۹۶ را به تمام دستگاه‌های مشمول قانون خدمات کشوری اعلام کرده است، لذا تمام دستگاه‌های اجرایی با این کارت شناسایی طبق قانون باید تسهیلات و خدمات را به ایثارگران ارائه دهند.
کارت‌های صادرشده توسط تشکل‌ها تنها کارت داخلی برای عضویت در آن تشکل است و اگر دستگاهی برای ارائه خدمات این کارت‌ها را ملاک قرار دهد باید مسئولیت اقدام خود را بپذیرد.در سال آینده این کارت‌ها در اختیار ایثارگران قرار خواهد گرفت و نمونه کارت‌های جدید را شورای عالی اداری به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌کند.
طبق قانون، جانبازان زیر ۲۵ درصد هم می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه به دستگاه‌های اجرایی از برخی تسهیلات و خدمات استفاده کنند.

اخبار را با جامعه خبر دنبال کنید./

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false