تلاش برای میزبانی در جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در کیش - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، فرشاد کوشا در حاشیه نشست استاندار هرمزگان با مدیران عامل مناطق آزاد تصریح کرد: با توجه به وضعیت مناسبات قطر با دیگر کشورهای عربی، جزیره کیش می‌تواند از این شرایط برای همکاری در میزبانی از رقابت‌ها بهره ببرد.

وی افزود: از نظر مسافت، جزیره کیش به کشور قطر نزدیک است و با توجه به شرایط اقلیمی مشابه کیش با قطر، با برقراری خط پروازی، تردد بین کیش و قطر به‌ راحتی امکان‌پذیر می‌شود. وجود امکانات مناسب اقامتی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، نبود ترافیک، عدم نیاز به دریافت روادید برای خارجی‌ها، هوای پاک و امنیت از مزیت‌های جزیره کیش برای همکاری با قطر در میزبانی از تیم‌ها است اما از سویی نیاز است که امکانات ورزشی جزیره کیش با کسب استانداردهای لازم جوابگوی نیاز این رقابت‌های مهم باشد.

رئیس هیات‌ مدیره موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش خاطرنشان کرد: براین اساس در تلاش هستیم با استقرار امکانات مناسب، ساماندهی و بهسازی اماکن ورزشی و توسعه فضاها و تجهیزات لازم، شرایط را برای همکاری با قطر مهیا کنیم. تاکنون جزیره کیش مورد بازدید ناظران داخلی و جهانی نیز قرارگرفته و در صدد هستیم با استانداردسازی شرایط، تأییدیه‌های لازم را از فدراسیون جهانی به دست آوریم و به‌عنوان شهر پشتیبان میزبان اردوهای تمرینی تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی باشیم.

کوشا برگزاری این رقابت‌ها را فرصتی برای معرفی کیش به‌ عنوان کالای ایرانی و پایگاه برگزاری رقابت‌های ورزشی برشمرد که می‌تواند با جذب گردشگران، درآمدزایی خوبی برای کیش و کشور به همراه آورد. علاوه بر رقابت‌های فوتبال جام جهانی قطر، در زمینه‌های دیگر ورزشی نیز با همکاری فدراسیون‌ها در تلاش هستیم میزبان رقابت‌های ملی و بین‌المللی و اردوهای تدارکاتی تیم‌های داخلی و خارجی باشیم.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false