ترکان: هدف جمنا برکناری روحانی است! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد درباره اعلام آمادگی «حمید بقایی» دبیر شورای عالی مناطق آزاد در دولت احمدی نژاد برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهاراتی را بیان کرد که شرح مهمترین آنها به شرح زیر است:
 

*تفکر احمدی نژاد و تفکر جبهه پایداری در جامعه وجود دارد، وقتی هنوز یک تفکر در یک کشور طرفدارانی داشته باشد، بنابراین هیچ اشکالی ندارد رهبران این افراد در انتخابات حضور داشته باشند و خودشان را وزن کنند.

*آقای بقایی در مناطق آزاد موسسه‌ای را ایجاد کرده بود با عنوان « خانه ایرانیان». از آنجایی که یک شورای عالی ایرانیان داشتیم آقای بقایی هم موسسه خصوصی با این عنوان به ثبت رساندند و ساختمان‌های مناطق آزاد را به ثمن بخس به موسسه متعلق به خود اجاره داده بودند.

*در ابتدای کار دولت یازدهم به این موضوع ورود کردیم و با دادگاهی کردن این موضوع و حکم قضایی توانستیم این افراد را بیرون کنیم و ساختمان را بازپس بگیریم. همچنین 15 دستگاه از خودروهای متعلق به مناطق آزاد را هم با خود برده بودند که توانستیم با حکم پلیس و نیروی انتظامی این خودروها را توقیف کنیم.

*هنوز موضوع پرونده بقایی درباره مناطق آزاد در مراجع قضایی ادامه دارد. این موضوعات در پرونده وی جزیی است. رییس ایشان تخلفات بسیار بیشتری داشته اما آیا کسی حاضر است پرونده وی را مورد پیگیری قرار دهد؟

*برای اعضای جمنا مهم نیست که چه کسی از میانشان رئیس جمهور شود، برای آنها فقط این مهم است که آقای روحانی برای دور دوم به ریاست جمهوری نرسد.

*هیچ شباهتی بین آقای فتاح و آقای قالیباف وجود ندارد و هیچ شباهتی را نمی توان بین آقای قالیباف و آقای رییسی پیدا کرد. 5 کاندیدایی که توسط جمنا انتخاب شدند و مورد تایید قرار گرفتند، شباهتی به یکدیگر ندارند و اتفاقا زاویه‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. اما هدف مشترک این افراد این است که شخصیتی مانند آقای روحانی به ریاست جمهوری نرسد.

*تا به امروز حرفی درباره انتخاب فردی به عنوان نامزد پوششی از سوی آقای روحانی نشنیده ام. آقای روحانی تا امروز به کسی نگفته است که برای ورود به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کند و یا نکند.

ایلنا

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false