تداوم بارش ها در سراسر کشور/آماده باش تمام نیروهای امدادی و جاده ای - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سازمان هواشناسی کشور برای روز پنجشنبه بارش شدید باران گاهی با رعدو برق و وزش باد در فارس، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، شمال و غرب هرمزگان، نیمه غربی کرمان، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، دامنه های البرز در قزوین، البرز، تهران و سمنان، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی، گیلان و مازندران پیش بینی کرد.

همچنین برای فردا جمعه، بارش شدید باران با رعد وبرق و وزش باد در بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، مازندران و گلستان، گیلان، اردبیل و خراسان شمالی، قزوین، البرز و تهران پیش بینی شده است.

وزش باد شدید دردو روز پیش رو، به ویژه روز جمعه در مناطقی از کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی اتفاق می افتد.

بارش شدید باران در استان های جنوبی کشور موجب طغیان رودها و بارش برف موجب اختلال در تردد جاده های کوهستانی می شود که در البرز مرکزی و غربی با کولاک و خطر ریزش بهمن نیز همراه است.

سازما ن هواشناسی و پلیس راه ور نسبت به وقوع حوادث احتمالی و همراه داشتن تجهیزات لازم در تردد جاده ای به رانندگان هشدار دادند.

اخبار روز هواشناسی را بار ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false