تخلفات بانکی در صدور چک را اطلاع دهید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، یحیی کمالی پور بررسی اعتبار سنجی چک در طرح اصلاح قانون چک در کمیسیون متبوع خود را خبر داد.

بر اساس این خبر، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی گفت: در جلسه اخیر کمیسیون مواد مربوط به اعتبار سنجی چک در این طرح با حضور طراحان و مسئولان بررسی گردید و مواد مربوط به اعتبار سنجی چک در طرح مذکور به کار‌گروه ویژه کمیسیون ارجاع شد و در جلسه اخیر کمیسیون اعضای این کار‌گروه گزارش خود را درمورد اعتبار سنجی چک را به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

کمالی پور تاکید کرد: نکته‌ای که در این جلسه از سوی نمایندگان مطرح شد این بود که آیا در حوزه اعتبار سنجی ساز و کار اجرایی لازم برای هویت بخشی به صادر کننده چک و اصالت دادن به خود چک از حیث اعتبار وجود دارد و یا خیر؟ پس از بحث و تبادل نظر‌های فراوان قرار شد تا ساز و کار‌های لازم برای این موضوع تعریف شود.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: پس از بررسی فراوان نمایندگان به این نتیجه رسیدند که در بحث تشخیص تقصیر و یا تخلف هم شورای تامین هر استان با توجه به اینکه این موضوع در نظام اقتصادی کشور خلل وارد می کند لذا شورای تامین هر استان مکلف به احراز تخلف و یا عدم تخلف بانک‌های صادر کننده چک شدند.

فردا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false