تبدیل خانه داماد مظفرالدین‌ شاه به کافه‌ کتاب - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مدیر بافت و بناهای تاریخی شهر تهران احیای خانه مهین‌ الملک با کاربریِ‌ کافه‌‌کتاب را اقدامی از سوی بخش خصوصی دانست و گفت: اخیراً یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از اینجانب نوشته‌اند که خانه مهین‌الملک با توافق شهرداری و اداره‌ی اوقاف؛ شناسایی و تبدیل به کافه کتاب می‌شود. اما در این میان یک سوءتفاهم رخ داده است.

تمام کارهای مربوط به این خانه توسط شخص حقیقی انجام شده و شهرداری و اوقاف هیچ‌گونه حمایت مالی از این شخص انجام نداده‌ است. چنین برداشتی صورت گرفته که ما در شهرداری این کار را انجام داده‌ایم و هزینه‌ها نیز برعهده‌ی ما بوده است که کاملاً اشتباه‌ است. شهرداری به‌طور کل با اداره‌ی اوقاف بر سر خانه‌های تاریخی توافق کرده است تا ساختمان‌های تاریخی‌ای که در حال حاضر متروکه هستند و بهره‌برداری مناسبی از آن‌ها نمی‌شود، با حمایت اداره اوقاف بهره‌برداری درخور و شایسته‌ای از آن‌ها صورت بگیرد.

مدیر بافت و بناهای تاریخی شهر تهران درباره‌ی خانه مهین‌الملک گفت: بنای مهین‌الملک توسط یک شخص حقیقی بازسازی شده و برای کافه کتاب آماده‌ شده است و تا به امروز هم هیچ دریافتی‌ای از شهرداری نداشته. توافق‌ها در همین حد بوده که ما در جریان بودیم و از بهره‌بردار حمایت کردیم.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false