بهترین فروشگاه برای خرید مبلمان اقساطی کجاست؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
بهترین فروشگاه برای خرید مبلمان اقساطی کجاست؟

امروزه خرید مبلمان اقساطی با توجه به کم شدن نقدینگی افراد و همچنین افزایش قیمت ها، به شدت پیشنهاد می شود. در این میان این سوال پیش می آید که بهترین فروشگاه برای خرید مبلمان قسطی کدام است؟

در این مقاله سعی بر آن است تا به این سوال پاسخ داده شود. پس تا پایان همراه باشید.

با نزدیک شدن به سال جدید خرید مبلمان اقساطی طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. افراد زیادی تمایل دارند تا دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند. از این رو در تلاش هستند فروشگاه معتبری را پیدا کنند تا بهترین مبلمان را به صورت اقساطی بفروشد. جدا از طرح و رنگ و جنس پارچه چیزی که در خرید مبلمان بسیار حائز اهمیت است چوب استفاده شده برای تهیه انواع مبل است. اگر مواد اولیه مرغوب بکار گرفته نشود عمر مبلمان کم شده و خریداران متضرر خواهند شد.

اگر تمایل به خرید مبلمان اقساطی در کرج دارید کلیک کنید.

شرایطی که خرید مبلمان اقساطی را آسان تر می کند

بطور کلی فروشگاه مبلمان در کرج شرایط ویژه ای را برای خرید مبلمان اقساطی در نظر گرفته است تا افراد با هر نوع بودجه ای بتوانند کالای مورد نظرشان را تهیه کنند. با توجه به تورم های موجود و افزایش روزانه ی قیمت دلار، افزایش قیمت ها بسیار چشمگیر بوده و مردم رغبتی به خرید های نقدی ندارند. از این رو فروشندگان شرایطی که در این قسمت به آنها اشاره می کنیم، برای فروش کالاها لحاظ کردند.

شرایط خرید مبلمان اقساطی عبارتند از :

  • خرید مبلمان بدون سود و کارمزد
  • خرید مبلمان به صورت قسطی بدون ضامن
  • خرید مبل از دم قسط
  • پرداخت اقساط طی 12 ماه
  • خرید مبلمان قسطی با چک و سفته

چیزی که برای خرید مبلمان اقساطی خیلی جذابیت دارد خرید از دم قسط است! فروشندگان برای اینکه مشتری های بیشتری را جذب کنند و محصولات بیشتری را به فروش برسانند از عبارت (فروش از دم قسط) استفاده می کنند. این شرط برای خریداران نیز بسیار ایده آل است چرا که با حفظ نقدینگی خود، مبلمان دلخواه را نیز خریداری کرده اند.

اینکه برای مبلمان قسطی سود و کارمزد در نظر گرفته نمی شود از دیگر محاسن خرید اقساطی است. بعضا افراد نگران آن هستند که در صورت خرید اقساطی کالاها، ملزم به پرداخت سود های گزافی خواهند بود. اما در مورد خرید قسطی مبل، این امر بدون دریافت حتی 1 درصد سود انجام می شود.

از دیگر دغدغه های خریداران کالاهای قسطی این است که چطور افرادی را برای ضمانت معرفی کنند. اما در مورد خرید مبلمان اقساطی دیگر به ضامن نیازی نخواهد بود و شما به راحتی می توانید مبل خود را با طرح و رنگ دلخواه خریداری کنید.

خرید مبلمان قسطی و پرداخت 12 ماهه اقساط

فروشگاه مبلمان در کرج شرایط پرداخت اقساط را 12 ماهه در نظر گرفته است که این نوع پرداخت هم شامل چندین روش دیگر است. برای مثال شما می توانید اقساط را ماهیانه، سه ماه یکبار و حتی با پرداخت پیش پرداخت الباقی را قسطی بپردازید.

زمانی که خریدار مبلغی را به عنوان پیش پرداخت می پردازد تعداد اقساط و همچنین مبلغ قسط نیز کاهش می یابد. بنابراین تسویه در زمان کوتاه تری انجام خواهد شد. در حال حاضر برای خرید یک مبل ساده با مواد اولیه معمولی بین 9 تا 15 میلیون باید هزینه شود. مبل های شرکتی و با کیفیت تر نیز با قیمت های بالاتری عرضه می شوند. پس صرف در خرید مبلمان قسطی است.

همانطور که اشاره شده خرید مبلمان اقساطی با این شرایط، بسیار استثنایی و ویژه است. پس اگر قصد خرید قسطی مبل را دارید، درنگ نکنید و همین الان اقدام کرده تا از این شرایط عالی بهره مند شوید. مهم نیست شما خریدار مبل کلاسیک باشید یا چستر و ال، در هر صورت شرایط پرداخت اقساط یکسان خواهد بود.

خریداران به وسیله ی چک و سفته نیز می توانند خرید مبلمان اقساطی را انجام دهند. برای پرداخت با چک لازم نیست دسته چک حتما به نام خریدار باشد نکته مهم در مورد ارائه ی چک، معتبر بودن آن است. اگر دسته چک هم در دسترستان نبود می توانید با معرفی فردی که صاحب کسب و کار است و ارائه ی سفته، مبلمان خود را به صورت قسطی خریداری کنید.

بهترین فروشگاه برای خرید مبلمان اقساطی

با ذکر تمامی شرایط خرید مبلمان اقساطی، نوبت به پاسخ به سوالی است که در ابتدای مقاله مطرح شد. بهترین فروشگاه برای خرید مبل قسطی، کلکسیون مبل آرش است. این فروشگاه مجهز به وب سایت و صفحه اینستاگرامی برای معرفی و فروش محصولات است. خریداران می توانند با مراجعه به سایت این فروشگاه محصولات مختلف را با هم مقایسه کرده و در نهایت مبلمان نهایی را ثبت سفارش کنند.

در سایت فروشگاه مبل آرش تنوع مبلمان قسطی بسیار زیاد است، هر مبلی که بخواهید اعم از مبل راحتی، استیل و کلاسیک، ال و چستر و فرانسوی می توانید در مبل آرش پیدا کنید و به صورت اقساطی خرید نمایید. در این صورت خریداران قدرت تصمیم گیری بهتری خواهند داشت و راحت تر می توانند محصول خود را انتخاب کنند. این فروشگاه علاوه بر مبلمان، کالاهای دیگری نظیر :

  • سرویس خواب
  • میز تلویزیون
  • میز ناهار خوری و … را هم عرضه می کند.

این محصولات را نیز می توانید به صورت اقساطی از کلکسیون مبل آرش خریداری کنید.

مبل قسطی از کجا بخریم ؟

با توجه به معرفی بهترین فروشگاه مبلمان در کرج لازم است به فروشگاه مبل آرش به نشانی moblemanarash.ir سری بزنید و از تنوع محصولات لذت ببرید. این فروشگاه تمامی شرایط فروش اقساطی را روی مبلمان خود لحاظ کرده است و شما می توانید به آسانی و با پرداخت اقساطی هزینه، مبلمان خود را در محل تحویل بگیرید.

فروشگاه مبل آرش برای مبلمان قسطی خود گارانتی 24 ماهه در نظر گرفته است. همچنین مبلمان خریداری شده تا 5 سال خدمات پس از فروش دارند و این امر کیفیت محصولات را تضمین می کند. این فروشگاه برای خرید های نقدی نیز تخفیفات عالی را در نظر گرفته است که این تخفیفات برای تازه عروس داماد ها ویژه تر خواهد بود.

استفاده از مواد اولیه مرغوب باعث شده تمامی محصولات این فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردار باشند و عمرشان کوتاه نباشد. در صورت استفاده از متریال نامرغوب مبلمان در گذر زمان دچار پوسیدگی ، پارگی پارچه و… خواهند شد.

مبل آرش برازنده هر ایرانی

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false