برخی خیرین «ستاد دیه» فاسد از آب درآمدند | یاد حرف آقای «جولایی» افتادم! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
برخی خیرین «ستاد دیه» فاسد از آب درآمدند | یاد حرف آقای «جولایی» افتادم!

پایگاه خبری جامعه خبر| سید هادی کسایی زاده: بعنوان خبرنگار در بیشتر جشن های گلریزان ستاد دیه و انجمن حمایت زندانیان حضور داشتم. هرچند انجمن حمایت زندانیان که روزی من را بعنوان حامی خانواده زندانیان به دلیل فعالیت های اجتماعی برای این خانواده ها با لوح و تندیس و حکم انتخاب کرد به دلیل انتقاد از عملکرد ضعیفش از برنامه هایش حذف کرد اما من همچنان به فعالیتم ادامه می دهم.

در این جشن ها که بیشتر در ماه مبارک رمضان برگزار می شود نام برخی خیران همیشه در میان سخنان مجیزگوی مجری برنامه های گلریزان ثابت بوده است. یعنی کمک می کردند و به اسم گلریزان پول می دادند تا از جایشان بلند شوند عکاس ها عکس بگیرند و در خبرها دیده شوند. در حالی که خیرین واقعی معمولا بی نام در مراسم های گلریزان حضور دارند یا کمک می کنند.

مهدی جهانگیری و حسین هدایتی معمولا پای ثابت این برنامه ها بودند. با اسکورت و خودروی شیشه دودی تشریف میاوردند و در صندلی های جلو می نشستند و پس دادن چک یا وعده کمک نامشان در رسانه ها می آمد و می رفتند. اما جالب اینکه برخی از همین آقایان فقط وعده می دادند اما محقق نمی شد فقط هم همین نام ها نبود و نام های زیادی در این جشن ها عنوان می شد اما بعد از جشن خبری از آنها دیگر نبود. یادم هست در یک مصاحبه آقای سید اسدالله جولایی رئیس ستاد دیه در درد و دلی خودمانی گفتند برخی از این وعده ها محقق نشد. گفتم چطور؟ گفتند برخی خیرین جلوی جمع وعده می دهند اما دیگر جواب تلفن را نمی دهند یا وعده ای که دادند نقد نمی شود. گفتم خب چرا رسانه ای نمی کنید؟ گفتند: ما که از کسی طلب نداریم. هر فردی بخواهد کمک کند و نیتش درست باشد در خدمت هستیم.

حالا که برخی از همین آقایان به جرم فساد دستگیر و دادگاهی شدند یاد حرف آقای جولایی افتادم. و اینکه چرا وعده ها محقق نمی شد. حتما به این دلیل که مال حرام بوده و یا خدا راضی نبوده است.

یادم هست یک بار همین کار را خودم انجام دادم. در یکی از مراسم ها مجری گلوی خودش را سرخ کرد چراغ اول را روشن کند تا گلریزان آغاز شود. من هم وقتی دیدم فضا گرم نشده دستم را بلند کردم گفتم سید هادی کسایی زاده هستم خبرنگار و 500 هزارتومان کمک می کنم. خلاصه گرم شد و کلی پول جمع شد. بعد از یک ماه از ستاد دیه تماس گرفتند و گفتند آقا بیا پولی که وعده داده بودید را پرداخت کنید. خلاصه قسمت شد با هزار مشکل پول را جور کنم چون قول داده بودم. از آن سال به بعد همیشه خیر بودم اما دیگر دستم را بلند نکردم.

نمی دانم بیان این خاطرات خوب است یا بد … اما وقتی خبرهایی مرتبط با هدایتی و جهانگیری را می شنوم یا می بینم یاد تطهیر خودشان با نام ستاد دیه و جشن های گلریزان می افتم. ستادی که همیشه درست حرکت کرده و مدیرآن آقای جولایی در همین راه در محل کارش چندین بار سکته کرده اند که خداوند انشاالله سلامتی به ایشان عطا فرمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false