با رفع فیلتر «توئیتر» موافقیم/ «احمدی نژاد» می خواهد بگوید من هم هستم! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمود واعظی درباره شبکه های اطلاع رسانی مثل توئیتر که فیلتر هستند، گفت: در مورد این شبکه‌ها که شبکه‌های اطلاع‌رسانی محسوب می‌شوند ما در دولت با رفع فیلتر آنها موافق هستیم. در این دولت هم این شبکه‌ها مسدود نشده‌اند.

وزیر ارتباطات می گوید: در همین راستا بازگشایی این شبکه‌ها در اختیار دولت یازدهم نیست بلکه برعهده کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که باید این مسئله را در دستور جلسه خود قرار دهد و در آنجا این بحث صورت گیرد.

بر اساس اخبار روز، واعظی در مورد صحبت‌ها و بیانیه‌های اخیر احمدی نژاد خطاب به دولت یازدهم می گوید: متاسفانه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برخلاف اتفاقی که در اکثر کشورهای دنیا می‌افتد که ستادها و کاندیداها بیایند برنامه‌های خود را بگویند و اگر مطلبی دارند در قالب نقد بیان کنند و پاسخ  بشنوند متاسفانه به دنبال تخریب هستند.

این مقام دولتی معتقد است: اظهارات احمدی‌نژاد تنها فرار رو به جلو است. او می‌خواهد بگوید من هم هستم و فراموش نشده‌ام. اگر احمدی‌نژاد به حرف هایی که امروز می‌زند واقعاً اعتقاد داشت باید این مسائل را سه سال پیش مطرح می‌کرد.

واعظی همچنین می گوید: به نظر من کاندیداتوری بقایی هم خیلی جدی نیست.

ایلنا

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false