«بانک پاسارگاد» قرآن‌طباخ اهدا کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، بانک پاسارگاد در مراسم افتتاح فاز سوم بیمارستان ارجمند در کرمان یک جلد کتاب نفیس قرآن طباخ را به علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان و دکتر ارجمند مؤسس بیمارستان اهدا نمود. در این مراسم استاندار و مؤسس بیمارستان هر یک از توجه و اهتمام ویژه بانک‌پاسارگاد قدردانی کردند و خواستار استمرار این حمایت‌ها شدند.

بر اساس این خبر، این بانک همچنین یک جلد کتاب قرآن طباخ را به محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما اهدا کرد. این اقدام هم با هدف بهره‌مندی از این کتاب جهت بررسی و پژوهش‌های مرتبط انجام گرفت. محمدزاده علاوه بر ارزشمند خواندن اقدامات بانک‌پاسارگاد نگاه ویژه مدیران این بانک را به فرهنگ و هنر کشور ستود.

به گزارش جامعه خبر، «مصحف شریف خراسان» به خط عبدالله طباخ هروی، از قرآن‌های نفیس و کم‌نظیر گنجینه‌ی آستان قدس رضوی است. این کتاب در سال ۱۳۹۴ با حمایت بانک‌پاسارگاد چاپ و رونمایی شد. کتاب در قطع رحلی سلطانی در چاپخانه راش آلمان به مدت سه سال به چاپ رسیده‌ و به جهت نوع تذهیب، خوشنویسی و کتابت بی‌نظیر است. در این کتاب چند نوع هنر با هم آمیخته‌ شده که زیبایی و ماندگاری آن را چندین برابر کرده‌ است.

بانک پاسارگاد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false