بانوی سنگنورد ایرانی قهرمان آسیا شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، در جریان رقابت‌های سنگنوردی کاپ آسیا در چین پنج ورزشکار ایرانی حضور یافتند و الناز رکابی در هر سه ماده لید بولدرینگ و سرعت به رقابت پرداخت و توانست در فینال ماده‌ بولدرینگ به قهرمانی برسد.

ماده بولدرینگ زنان:

الناز رکابی در فینال با شش سنگنورد از چین، سنگاپور، قزاقستان و ژاپن رقابت کرد و مدال طلا را گرفت. او در مقدماتی بولدرینگ در کنار ۱۵ سنگنورد به رقابت پرداخت و به عنوان نفر نخست به نیمه نهایی و در نیمه نهایی باز هم به عنوان نفر نخست راهی فینال شد.

ماده لید زنان:

رکابی در مقدماتی لید هم با ۱۴ سنگنورد رقابت کرد و با دوبار تاپ مسیر در رتبه اول مشترک به نیمه نهایی رسید و در نیمه نهایی با امتیاز ۲.۴۵ و مشترک با نمایندگان کشورهای ژاپن و چین باز هم با رتبه اول مشترک به فینال رفت. رکابی باید در فینال ماده لید با هشت سنگنورد از چین، کره و ژاپن رقابت کند.

ماده سرعت زنان:

رکابی در مرحله رکوردگیری ماده سرعت با زمان ۱۱.۳۳ در میان ۱۱ شرکت کننده رتبه هشتمی شد و به نیمه نهایی رسید و در نیمه نهایی هشتم شد و از رسیدن به فینال بازماند.

بولدرینگ مردان:

در مقدماتی ماده بولدرینگ هم غلامعلی برات زاده، امیر نوری، رضا چاشی وخسرو هاشم زاده در کنار ۲۸ سنگنورد رقابت کردند و به ترتیب با رتبه های ششم ۱۳، ۱۵ و ۲۰ به نیمه نهایی رفتند اما در نیمه نهایی امیر نوری با ایستادن در رده یازدهم رضا چاشی در رده دوازدهم، علی برات زاده هفدهم و خسرو هاشم زاده بیستم به کار خود پایان دادند.

لید مردان:

در مقدماتی ماده لید مردان هم تنها خسرو هاشم زاده از ایران با ۲۳ ورزشکار رقابت کرد و در رتبه هفتم مشترک ایستاد و در نیمه نهایی با قرار گرفتن در رده یازدهم از راهیابی به فینال بازماند.

میزان

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false