بازی «استقلال» نباید تحت تاثیر بازی «پرسپولیس» باشد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمد نوری درمورد بازی آبی پوشان برابر تراکتورسازی اظهار کرد: امیدوارم جو این بازی متاثر از دیدار جنجالی تراکتورسازی در تهران مقابل پرسپولیس نباشد. استقلال همواره سعی در احترام متقابل به تیم حریف و هوادارانش داشته و ما این موضوع را در دیدارهای قبلی ثابت نمودیم.

بر اساس این خبر، پیشکسوت استقلال گفت: دو تیم تراکتورسازی و  استقلال آنقدر توانایی دارند که بر پایه توانمندی بازیکنان شان نتیجه بگیرند. استفاده از شرایط میزبانی هم حق تراکتورسازی و یا هر تیم دیگری است اما این فضای میزبانی نباید به حاشیه برود. هر دو تیم پتانسیل نمایش بازی جوانمردانه را دارند.

نوری با اشاره به محرومین دو تیم تاکید کرد: فکر می کنم از این حیث هم توازن بین دو تیم برقرار باشد و هر یک از دو تیم دو بازیکن تاثیرگذارشان را به دلیل محرومیت در اختیار نداشته باشند. من در مورد استقلال صحبت می‌کنم و معتقدم ما در این تیم بازیکنان خوبی داریم که می توانند جای خالی بازیکنان اصلی را پر کنند. مگر می‌شود با داشتن پژمان منتظری و فرشید اسماعیلی نگران غیبت چشمی و جباروف بود.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول درمورد اخطار جباروف گفت: جباروف یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است و همانقدر که کیفیت بازی‌اش بالاست رفتار و اخلاق حرفه‌ای دارد و قطعا برای رفتن به تعطیلات خودش را سه اخطاره نکرده است.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false