بازار بلیت‌های اربعین کنترل نمی‌شود/ نرخ فروش دوبرابر شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، روز ۲۰ شهریور سال جاری مطابق توافق سازمان هواپیمایی کشوری با شرکت‌های هواپیمایی داخلی نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت مشهد‌ نجف و مشهد بغداد ۱.۵ میلیون تومان و قیمت بلیت رفت و برگشت تهران‌ نجف و تهران بغداد هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت پرواز از سایر شهرهای کشور به نجف و بغداد هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین گردید.

بر اساس این خبر، از چند روز پیش آژانس‌ها و دفاتر فروش رسمی معرفی شده و از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام می‌کنند بلیت با نرخ‌های مصوب بالا را ندارند. در حالی که به راحتی می‌توان از طریق سایت‌های فروش بلیت هواپیما و قطار بلیت پروازهای نجف و بغداد را خریداری نمود. البته نرخ‌ این بلیت‌ها نسبت به قیمت‌ها مصوب بسیار بالاتر است. به عنوان مثال بلیت رفت و برگشت تهران-نجف یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای زائران عتبات عالیات آب می‌خورد این قیمت حدود ۵۰ درصد بالاتر از نرخ‌ مصوب است.

به گزارش جامعه خبر، وزارت راه باید هر چه زودتر نسبت به برخورد با گرانفروشان بلیت پروازهای اربعین اقدام نماید و احتمالا مدیران این سازمان نهاد برخوردکننده با سایت‌های عرضه کننده بلیت را پلیس فتا اعلام می‌نمایند. در این حال سازمان هواپیمایی می‌تواند با شرکت‌های هواپیمایی برخورد کند که از کانال سایت‌های مجازی بلیت پروازهای اربعین را می فروشند.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false