ایرانی ها در نهضت درختکاری باید الگوی جهان شوند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر رحمت الله نوروزی نماینده دوره نهم مجلس با اشاره به لزوم فرهنگ سازی نهضت درختکاری گفت: مراکز علمی از جمله دانشگاه ها و مدارس در این زمینه نفش مهمی دارند.

وی با انتقاد از عملکرد صداوسیما گفت: متاسفانه این سازمان در این مورد کوتاهی کرده و نتوانسته آگاهی بخشی ، آموزش و دانش عمومی  را افزایش دهد تا مردم بدانند اثرات زیست محیطی  هر درخت  در کاهش آلودگی هوا تاثیر گذار است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی افزود: سازمان صدا وسیما پس از انقلاب نتوانسته برنامه خوبی در این زمینه ارایه کند و صحبت های صاحبنظران نخبگان و کارشناسان در زمینه محبط زیست به خوبی تبیین نشد به گونه ای که امروز شاهد تخریب جنگل ها و مراتع در بسیاری از مناطق کشور هستیم.

نوروزی با انتقاد ازافزایش تعطیلی مدارس در تهران، گفت: ازدولت های گذشته تاکنون این معضل وجود دارد و همچنان هیچ  تصمیم درستی در این زمینه اتخاذ نشده چرا امروز باید یک وضعیت مهلک در پایتخت رخ دهد؟!

نماینده دور نهم مجلس با تاکید بر ترغیب مردم برای مشارکت در نهضت درختکاری تصریح کرد: ملت ایران در مقایسه با سایرملل دارای سبقه تمدن ایرانی اسلامی است، بنابراین باید در این زمبنه الگوی جوامع کشورهای دیگر باشد.

وی ضمن استقبال از کمپین "هر ایرانی یک درخت" گفت: باید برای مقابله با آلودگی هوای تهران بیش از 40 هزار اصله درخت کاشته شود در این زمینه آموزش و پرورش نقش بیشتری دارد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false