ايران خودرو به حمایت از گونه گياهی در معرض خطر می‌رود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، همزمان با روز ملی درختكاری و در آستانه سال 1396 براساس تفاهم نامه میان گروه صنعتی ایران خودرو و موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع كشور، حمایت از گیاهان در معرض انقراض و سرپرستی 1396عدد از گونه های در معرض خطر سراسر ایران در بانك ژن منابع طبیعی و باغ گیاه شناسی ملی ایران در راستای اقتصاد سبز در دستور كار قرار گرفت.

این تفاهم نامه به امضای مهندس هاشم یكه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و عادل جلیلی، رئیس موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع كشور رسیده و تا اسفند سال آینده ادامه خواهد داشت.

در متن این تفاهم نامه آمده كه این اقدام گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اهداف مسئولیت های اجتماعی  در جهت حمایت و مشاركت در حفاظت از گونه های گیاهی كشور و احترام به طبیعت به منظور توسعه سنت مقدس كاشت و نگهداری درختان صورت گرفته است.

مهندس یكه زارع پیش از امضای این تفاهم نامه، اقدامات انجام شده در مجموعه ملی باغ گیاه شناسی را ارزشمند توصیف كرد و گفت: حمایت از چنین مجموعه هایی كه به مثابه میراث های ماندگار كشور عزیزمان هستند در اولویت برنامه ریزی كشور قرار دارد و گروه صنعتی ایران خودرو نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی خود آمادگی هر نوع همكاری را دارد.

عادل جلیلی، رئیس موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع كشور از اقدام ایران خودرو در حمایت از گونه های گیاهی كشور تقدیر كرد و گفت: ایران خودرو بزرگترین صنعت ملی كشور به شمار می آید و تفاهم نامه امروز در حمایت از باغ ملی گیاه شناسی كشور نشان می دهد مدیران این مجموعه اهداف و منافع ملی را صدر تصمیم گیری های خود قرار می دهند.

همزمان با امضای این تفاهم نامه و در روز ملی درختكاری، مهندس یکه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به صورت نمادین یک اصله نهال صنوبر كه جذب ذرات آلوده كننده هوا از ویژگی های اصلی آن است در محوطه باغ گیاه شناسی ملی غرس کرد.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false