انتقاد «دادستان کل» به ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ امامزاده بدون معجزه! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری در جمع رؤسای پلیس آگاهی سراسر کشور با انتقاد از ستاد مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا اظهارات زیر را مطرح کرد:

*برخی‌ها که ده سال و بیست سال کار قضایی کرده‌اند امروز گزارش از آنها داریم که دچار برخی مسائل و گرفتاری‌های رفتاری شده‌اند و باید به این اعتقاد برسیم که هر لحظه امکان وقوع اتفاق و خطر وجود دارد و باید هر لحظه به دنبال افزایش کنترل‌های درونی باشیم و به شما می‌گویم که انسان در هیچ مرحله‌ای مصون نیست.

*نیروی انتظامی مسئول ایجاد امنیت در جامعه است البته برخی دستگاههای دیگر هم هستند که وظایفی دارند و باید این هم‌افزایی ایجاد شود.

*ما انتظارمان در دستگاه قضایی این است که در چند مسأله هم‌افزایی بین ناجا و قوه قضائیه افزایش یابد که یکی از آنها بحث برخورد با قاچاق کالاست که البته این روزها همه تلاش می‌کنند کم جلوه دهند و بگویند این آمار واقعی نیست که البته امار واقعی که نزدیک هجده هزار میلیارد تومان است که البته اینها میزان کشف شده‌هاست.

*ما از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نه تنها معجزه ای ندیدیم بلکه امروز می‌توانیم بگوییم ناکارامدی می‌بینیم.

*در این حوزه هم ما یک امامزاده‌ای داریم به نام ستاد مبارزه با مواد مخدر که البته باید بگوییم این ستاد هم امامزاده بدون معجزه است. البته نمی‌گوییم که این ستاد کاری نکرده است اما ستادی با این همه عرض و طول که رئیس جمهور در صدر آن قرار دارد، معجزه‌ای نکرده است و جای کار بیشتری وجود دارد.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false