انتشار شایعات رذیلانه ترین اقدام در حادثه پلاسکو/پیام آمریکا را گرفتیم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، آیت الله سید احمد خاتمی، خطیب موقت نماز جمعه تهران در نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، محورهای زیر را مطرح کرد:

* رسانه ها طوری حرف نزنید که مردم و آزادگان دنیا را ناامید کنید. نمی گویم ضعف ها را نگویید اما این را هم بگویید که روزی در این کشور دین ستیزی بود، وقتی ضعف ها گفته می شود نقاط قوت را هم بگوییم.

* فرمان به اصطلاح رئیس جمهور آمریکا در منع صدور ویزا برای هفت کشور مسلمان هنوز مسئله روز بوده و می بینید در دنیا چه خبر است؛ اعتراضی در خود آمریکا و کشورهای اروپایی در این مورد وجود دارد.

* سخنگوی کاخ سفید گفته است که برخی پیام انتخابات آمریکا را نگرفته اند، ما به این سخنگو می گوییم اگر مرادتان ایران است، ایران ۳۸ سال است که پیام شما را گرفته است؛ پیام شما، پیام بسیار کهنه ای است و از روز ابتدای انقلاب با اسلام ناب محمدی حاکم در ایران در تضاد بودید و هستید.

* رزمایش موشکی ما جلوه اقتدار ما است ما در جهان گرگ‌ها زندگی می کنیم؛ مثل دولت استکباری آمریکا. در دنیای گرگ ها ما سلاح نداشته باشیم و آنها هر غلطی که دلشان می خواهد بکنند. هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

* در برجام یک کلمه همانطور که مسئولین گفتند راجع به اینکه ما رزمایش موشکی نداشته باشیم، نیست، اگر می خواهید یک ناقض برجام پیدا کنید، آن آمریکا است. تجدید تحریم ۱۰ ساله به تصریح مسئولین نظام ما نقض عهد صریح برجام بود.

* نشر اکاذیبی که در فضای مجازی با کمال بی رحمی صورت می گرفت رذیلانه ترین اقدام در طول عملیات پلاسکو بود که از آن استفاده ابزاری و جناحی از مسئله ای که باید به آن نگاه ملی داشت، می شد.

 

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false