اقدام عجیب شهروندان تهرانی‌ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمد پرورش اظهار کرد: آب تهران از لحاظ کیفیت در وضعیت مطلوب و پایدار قرار دارد و دستگاه‌های نظارتی مانند وزارت بهداشت این موضوع را نظارت می کنند. یازده درصد آن هدررفت ظاهری بوده که شامل خطای اندازه‌گیری انشعاب‌های غیرمجاز و موارد دیگر و دو درصد از آب بدون درآمد در مصارف مجاز تصفیه‌خانه‌ها صرف می‌شود که از هدر رفت آب محسوب نمی شوند.

بر اساس این خبر، مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: در شهر تهران حدود ۱۸ هزار کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب داریم و برای کاهش این رقم باید سالانه این شبکه‌ها را بازسازی نماییم. سالانه بودجه‌ای در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی شبکه آب‌رسانی پیش‌بینی شده و برنامه‌ریزی شده که در پنج سال آینده ۱۴۰۰ کیلومتر بازسازی شبکه در تهران انجام شود.

به گزارش جامعه خبر، پرورش تاکید کرد: رقم هدررفت واقعی آب یک درصد کاهش یافته و این کاهش با اصلاح خطوط انتقال و تعویض شیرآلات فرسوده امکان‌ دارد و این موارد در دستور کار قرار گرفته است. همچنین وزن اصلی مصرف آب به کشاورزی مربوط می شود که این امر یک موضوع کلان حاکمیتی است که همیاری دستگاه‌های مختلف را می‌طلبد.

جهان نیوز

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false