اقدام حرفه ای شهرداری کهریزک؛ کارگران بر اساس تخصص، سواد، سوابق و حرفه حقوق می گیرند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
اقدام حرفه ای شهرداری کهریزک؛ کارگران بر اساس تخصص، سواد، سوابق و حرفه حقوق می گیرند

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مسلم رستمی در گفتگو با جامعه خبر در مورد اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگردان در این شهرداری گفت: با هدف احقاق حقوق کارگران، طرح طبقه بندی مشاغل کارگران شهرداری کهریزک بر اساس قوانین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای نخستین بار از تاریخ تاسیس این شهرداری اجرایی شد.

وی افزود: هر کارگر با توجه به حرفه، تخصص، مدرک تحصیلی و سوابق خدمتی در گروه شغلی متناسب با وضعیت خود قرار گرفته و حقوق و مزایای مناسب با گروه شغلی و توانایی خود را دریافت می کند که این امر تاثیر بسزایی در افزایش روحیه، انگیزه و بهره وری نیروی های کار خواهد داشت.

رستمی گفت: دریافت دستمزد و مزایای ناعادلانه و ناکافی، یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که نیروهای کار با آن مواجه بودند و دیده می شد افراد با تخصص، سابقه و تحصیلات متفاوت حقوق یکسان و حتی بیشتر دریافت می کردند بر این اساس اجرای این طرح رضایت مندی بیش از پیش پرسنل خدوم شهرداری را در بر خواهد داشت.

معاون شهردار کهریزک اظهارکرد: دریافت دستمزد و مزایای کم، یکی از مهم‌ترین دلایل انجام این کار بود که از زمانی که بنده در شهرداری شروع به خدمت کردم شدیدا پیگیر این موضوع بودم که انجام شود و به لطف خدا این ماه یعنی آبان ماه حقوق پرسنل بر این اساس پرداخت شد.

اگر این کار انجام نمی شد مانند سالیان گذشته نیروهای با مدرک پایین دستمزد یکسان و یا حتی بیشتر از سایر افراد متخصص و با سواد می‌گرفتند و این موضوع نارضایتی‌های زیادی را در بین نیروها ایجاد کرده بود. یکی از مهم‌ترین اهداف طرح طبقه بندی مشاغل، ارائه دستمزد متناسب با میزان تخصص، دانش و سابقه کاری آنهاست.

رستمی اظهار کرد: تمامی کارگران شرکتی شامل این طرح می شوند و قدم بعدی انجام این طرح برای کارگران خدمات شهری و فضای سبز  هست که با پیمانکار خدمات شهری صحبت های اولیه انجام شده و به امید خدا از این ماه یا ماه آینده اجرا می شود و تاپایان سال کل مجموعه شهرداری کهریزک اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری در این طرح خواهند بود.

معاون اداری و مالی شهرداری کهریزک گفت: درجه بندی بر اساس مدرک تحصیلی، تخصص، محل خدمت، سنوات است که از طبقه اول تا 14 دسته بندی می شوند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false