افزایش بازدهی «شاخص بورس» از ابتدای سال - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ میلیارد و ۱۴۱ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۳۹ هزار و ۵۲۹ میلیارد ریال در بیش از ۳ میلیون و ۹۰ هزار و ۲۹۷ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۳۳ میلیارد و ۵۷۷ میلیون سهم به ارزش ۷۵ هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال در یک میلیون و ۳۸۷ هزار و ۶۶۷ نوبت در بازار اول؛ ۱۹ میلیارد و ۹۷۷ میلیون سهم به ارزش ۴۶ هزار و ۲۵۳ میلیارد ریال در یک میلیون و ۶۹۰ هزار و ۵۰۹ نوبت در بازار دوم؛ ۱۶ میلیون سهم به ارزش ۴۰۶ میلیارد ریال در ۳۸۳۲ نوبت در بازار بدهی؛ ۱۴۴۲ میلیون سهم به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در ۷۲۸ نوبت در بازار مشتقه و ۱۲۹ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۴۲۲ میلیارد ریال در ۷۵۶۱ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۳۲۸۳ واحد رشد، افزایش ۴.۳ درصدی را ثبت کرده و به ارتفاع ۸۰ هزار و ۵۱۳ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۱۰۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۳۸۶۷ واحد رشد مواجه شده‌اند.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false