اعتراض تامین اجتماعی به حکم مرتضوی تقدیم قوه قضائیه شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه، عباس کبریایی‌ زاده با اشاره به حکم صادر شده برای رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی افزود: سازمان تامین اجتماعی به عنوان حافظ منافع بیمه شدگان و مستمری بگیران، به این حکم معترض است و اعتراض خود را تقدیم قوه قضائیه کرده است.

وی در مورد جزییات اعتراض سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: با توجه به نوع حکم و همچنین نوع شکایتی که انجام شده بود، نسبت به حکم صادره شده اعتراض داریم و امیدواریم قوه قضائیه پیگیر این مساله باشد و منتظر اعلام نظر قوه قضائیه هستیم.

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی همچنین در خصوص بازگشت اموال بیمه شدگان به سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: جزییات این مساله در آینده اعلام می شود اما در حال حاضر به اظهارات رئیس سازمان تامین اجتماعی بسنده می کنیم و پیگیر موضوع هستیم.

همچنین سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پس از صدور حکم مرتضوی، نسبت به صدور این حکم اعتراض کرده و گفته بود: «به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و حافظ منافع بیش از ۴۲ میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر و براساس قانون، به حکم صادره اعتراض داریم و قطعاً تجدیدنظرخواهی خواهیم کرد.»

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false