اظهارنظر وزیر دولت درمورد نامه «احمدی‌نژاد» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، صادق خلیلیان درمورد انتشار اخیر نامه محمود احمدی نژاد خطاب به رهبری اظهار کرد: من انتشار این نامه را بطور سرگشاده در این مقطع تایید نمی‌کنم و در حالی که مسئله‌ای هست وی می‌تواند بنویسد و در حالی که رهبر تشخیص دادند جلساتی دارند و با همفکری و مشورت تصمیمی که به خیر و صلاح کشور است می‌گیرند.

بر اساس این خبر، وزیر جهاد کشاورزی دولت احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد البته بیانیه‌ای صادر و تلاش کرد تا مقداری آثار آن نامه سرگشاده را تعدیل نماید اما‌ ای کاش آن را سرگشاده منتشر نمی‌نمود. ممکن است در انتخابات‌های ما در دوره‌های مختلف هر فردی از زاویه نگاه خودش انتقاداتی مطرح کند اما اینکه بخواهیم بگوییم انتخابات مهندسی می‌شود این جمله درستی نیست و نباید سلامت انتخابات نظام را از بدو تاسیس تابحال زیر سوال برده و چنین کلمه‌ای به کار بریم.

خلیلیان تاکید کرد: در حالی که این حرف صحیح باشد در هر انتخاباتی شخص شکست‌خورده همین لفظ را برای رقیب پیروز به کار می‌برد و بنابراین فکر می‌کنم مطالبی که در نامه منتشر شد در حالی که از زاویه نگاه خود احمدی‌نژاد هم درست باشد انتشارش صحیح نیست و می‌تواند شخصا برای رهبری بفرستد و ایشان هم در حالی که لازم باشد بررسی می‌نمایند.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: در مجموع انتشار سرگشاده و برخی مطالب نامه را نمی‌پسندم و انتظار نداشتم احمدی‌نژاد در این مقطع چنین کاری انجام دهد.

فردا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false