اسنادی که نشان می دهد مدیرعامل فولاد اکسین چند شغله است! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
اسنادی که نشان می دهد مدیرعامل فولاد اکسین چند شغله است!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر ” امین ابراهیمی” مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فولاد اکسین از زیر مجموعه های صندوق بازنشستگی کشور، همزمان عضو هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان، رئیس هیئت مدیره فولاد شادگان و رئیس هیئت مدیره شرکت صنعایع معدنی شهاب سنگ است.

شنیده شده وی برادر همسر “محمد کشانی” مدیر عامل فولاد خوزستان است که در سال 94 جایگزین علی اکبر هدایتی دولابی فرزند حسین هدایتی در شرکت لوله نورد اهواز شده بود. کشانی هم به نمایندگی از شرکت بنيان گستر کاوا که یک درصد سهام فولاد خوزستان را در اختیار دارد عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شده است.

امین ابراهیمی هم اکنون از طرف شرکت سامان تجارت مجد از شرکت های وابسته به حسین هدایتی عضو هیئت مدیره فولاد خوزستان است. شرکت سامان تجارت مجد یک درصد سهام فولاد خوزستان را در اختیار دارد. ابراهیمی در ابان ماه سال 95 مدیرعامل نورد لوله اهواز، یعنی همان شرکتی که اخیراً نامش در دادگاه حسین هدایتی مطرح شده، بوده است.

این در حالی است شریعتمداری وزیر کار بارها در اظهاراتی از حذف چند شغله ها خبر داده اما اکنون در دوره مدیریت وی چند شغله ها حضوری فعال دارند. عمده سهامدار فولاد اکسین خوزستان صندوق بازنشستگی و شستا هستند.

 

فولاد اکسین

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false