استقلال برای فصل بعد برنامه‌ریزی شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، فصل ۹۵-۹۶ براي استقلال و منصوريان دو روي يک سکه بود. نيم فصل اولي پر از بي ثباتي که جايگاه سرمربي را به خطر انداخته بود. که نتايج خوب مثل نباختن در دربي و جوان گرايي در بازي با سپاهان باعث شد منصوريان بتواند برای استقلال بماند.

داستان نيم فصل دوم استقلال را همه مي دانند. جوان گرايي اجباري و بهمن خونين ۹۵ و موفقيت هاي پياپي. حالا منصوريان جايگاهش محکم تر از هميشه است.  

الويت استقلال تمديد قرارداد ستاره هايش است. با اين حال استقلال در برخي پست ها احتياج به تقويت دارد.

بر اساس  خبر روز براي فصل بعد هم سرمربي آبي ها به حضور جباروف يا آندو تمایلی ندارد و قطعا براي فصل آينده جواني مثل احسان پهلوان را اضافه می کند. پهلواني که در ذوب آهن و تيم ملي اميد شايستگي هايش را نشان داده است، مي تواند از اصلي ترين گزينه هاي نقل و انتقالات تابستاني استقلال باشد. همچنین باید به ليست روزبه چشمي را هم اضافه کرد که قطعا براي فصل ۹۶-۹۷ با استقلال قرارداد امضا می کند.

در خط حمله هم با جدايي آرش افشين او قصد داشت شهباززاده را بگيرد که حکم فيفا مانع آن شد. به اين ترتيب فرصت بيشتري به علي قرباني و بهنام برزاي می رسد.

همچنین این احتمال وجود دارد که منصوريان به سراغ شماره ۱۰ سابق آبي ها برود و براي جذب سجاد شهباززاده اقدام کند. مهاجمي که الان زير نظر علي دايي در تيم نفت تهران فعاليت مي کند. البته نبايد فراموش کرد که تمام  نقل و انتقالات، در گرو اين است که فيفا حکم به پايان تعليق فعاليت هاي استقلال دهد.

خبر آنلاین

خبر روز را با جامعه دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false